F.T.W. (1994)

Alternatieve titels: Last Ride | F.T.W. - Fuck The World

Drama / Romantiek

geregisseerd door Michael Karbelnikoff
met Mickey Rourke, Lori Singer en Aaron Neville

Na een gevangenisstraf van ruim 10 jaar wordt Frank T. Wells vrijgelaten. Hij vertrekt maar Montana om daar het leven van voor zijn veroordeling op te pakken door weer mee te gaan doen aan de rodeo. Daar ontmoet hij Scarlett, een mooie wilde meid, die na het plegen van een gewelddadige overval, waarbij haar broer is gedood, moet vluchten voor de politie.

FisherKing
Mickey Rourke speelt weer fantastisch ...
1.5 voor Lori Singer.

F.........

Iets zegt me dat de opmerking van Jordy over een ondertekening averechts werkt.

avatar van Jordy
Jordy (admin)
van kappeuter was ie

Ik wist dat het een mot was

avatar van Armin
F*ck The World (and this movie) *1/2

yorgos.dalman
Mickey Rourke curiosum - te meer als je weet dat Rourke de rol van bokser Butch in Pulp Fiction weigerde om deze film te kunnen doen. (Hij schreef mede aan het script onder pseudoniem Sir Eddie Cook).

avatar van XanderJ
Heerlijke film, goed acteerwerk, goede sfeer.
Vooral het eind was briljant.

Ftw betekent toch 'for the win'?