The Red Canvas (2009)

Alternatieve titel: Bloodsport: The Red Canvas

Actie / Drama

geregisseerd door Kenneth Chamitoff en Adam Boster
met Ernie Reyes Jr., John Savage en Maria Conchita Alonso

Respect verdient men met de wil om te sterven voor een goed doel. Terwijl iedereen respect zoekt, zullen weinigen het vinden. Voor Johnny Sanchez vindt het gevecht plaats in de ring, op het rode canvas.

avatar van dartviper
Bloodsport.. De naam zegt het al. Bij voorbaat dacht ik, dit wordt kansloos en over een half uur zet ik er een andere film op.

Echter was ik toch een klein beetje verrast en was de film niet zo slecht als je zou denken en zat er deze keer iets meer verhaal in. Helaas waren de vechtscenes juist wat minder en had ik iets meer verwacht maar toch zal ik iedereen aanraden als je z'n film wil kijken, kijk gewoon het eerste deel dat was tenminste nog iets.

dominion
Ziet er goed uit .