Nunca Vas a Estar Solo (2016)

Alternatieve titel: You'll Never Be Alone

Chili
Actie / Drama

geregisseerd door Alex Anwandter
met Sergio Hernández, Andrew Bargsted en Jaime Leiva

De 18-jarige Pablo is student aan een dansacademie en woont met zijn vader Juan in een arbeidersbuurt in Santiago. Pablo houdt ervan zich te kleden als drag queen en komt graag in de gay clubs. In de buurt wordt Pablo vaak geplaagd en op een avond wordt hij nagezeten door twee bekenden, wordt zwaar mishandeld en belandt in coma in het ziekenhuis. Zijn vader is diep geschokt en komt erachter dat de verzekering nauwelijks iets vergoed. Hij staat er alleen voor en merkt dat de maatschappij ook voor hem wreed is en maakt dan een wanhopige keuze...

Het uitgangspunt en de storyline van de film worden niet genoeg benut. Alsof het budget op was.

De eindscène was aandoenlijk.