• 11.464 nieuwsartikelen
  • 9.040.487 stemmen

The Naked Brothers Band: The Movie (2005)

Familie / Muziek | 90 minuten

Genre: Familie / Muziek

Geregisseerd door: Polly Draper

Met onder meer: Nat Wolff, Alex Wolff en Cooper Pillot

Gesproken taal: Engels

Plot The Naked Brothers Band: The Movie

"Real Brothers, Real Music, Not Really Naked."

Wanneer de beroemde muziekgroep The Silver Boulders uit elkaar gaat, zijn Nat en Alex verdrietig. Maar dat duurt niet lang, want ze hebben een idee: beginnen met een eigen band.

logo tmdbimage

avatar van jumpstylemovie

jumpstylemovie

Ik kan de etters niet uitstaan! Ontzettend slap verhaal en de gelijknamige serie is hetzelfde.

Slecht. 1*

avatar van lars-pixar

lars-pixar

harstike leuk verhaal.

avatar van movie acteurs

movie acteurs

Braaksel.

Een totaal flutfilmpje waarvan het verhaal na minstens tien minuten klaar had kunnen zijn. De acteurs zijn irritant en vooral de kleine kindjes die ontzettend slecht acteren, en met hun oogjes soms diep in de camera zitten te kijken. De volwassen acteurs hebben van die geld tekentjes in hun ogen, en daarnaast zitten ze met zo'n typisch gezicht van "What am I doing here". Een totaal onleuk wangedrocht afkomstig van Nickelodeon.

0,5 en een koude ontvangst in mijn top 15 slechtste films ooit. Daar mag dit blij mee zijn want het had anders ook in mijn top 10 slechtste films kunnen belanden. Zelfs in het Engels niet om uit te staan.