Beer for My Horses (2008)

Komedie / Misdaad

geregisseerd door Michael Salomon
met Toby Keith, Rodney Carrington en Ted Nugent

Het verhaal van twee beste vrienden die samenwerken als afgevaardigden in een kleine stad. De twee trotseren de sheriff en gaan op een buitensporige reis om de vriendin van één van hen te redden uit de handen van haar ontvoerders.

Verdorie wil ik naar de recenties kijken, ben ik de eerste. lol

avatar van RickZ
Lekker inhoudsloos commentaar hierboven!

Komediemisdaad, nergens leuk en met weinig actie. Overslaan dus.

avatar van Basso89
Weinig actie en saai verhaal. Waarschijnlijk is dit een van de saaiste films die ik gezien heb. Geen aanrader dus.

avatar van Donkerwoud
Bij dit soort films denk ik altijd dat de inspiratie ophoudt bij het bedenken van de titel. Ik weet niet of ik gelijk heb, maar de scores staven mijn argument.

Niet echt een spectaculaire film, maar wel goed als je je gedachten eens wil verzetten. Zoveel goede humor zat er eigenlijk ook weer niet in
*2,5