Walking Tall: The Payback (2007)

Alternatieve titel: Walking Tall 2

Actie

geregisseerd door Tripp Reed
met Kevin Sorbo, Yvette Nipar en A.J. Buckley

Nick keert terug naar zijn geboortedorp en merkt dat zijn dorp overspoeld is met drugs en geweld. Zijn vader, die sheriff is, heeft geen grip meer op een groep meedogenloze criminelen. Wanneer Nick's vader door een van de misdadigers wordt vermoord, biedt Nick hulp aan een FBI agent om de criminelen voorgoed achter slot en grendel te zetten.

avatar van 606
Nu staat in de gids maandag weer deze film, moet dat dan niet deel 3 zijn ???

Rommelig camerawerk, verschrikkelijk standaard verhaallijntje maar goed dat komt vaker voor...

Het acteerwerk is echt om te janken. Ik vond Hercules altijd wel aardig om naar te kijken destijds maar misschien was ik toen nog fan van matig... ik weet het niet meer. Ik denk dat Sorbo destijds wel wat overtuigender was in zijn acteren.

Actiescenes zijn er niet echt, men probeert het wel spannend te brengen door te rommelen met de camera's (inzoomen, uitzoomen, schudden, de helft in beeld brengen) maar het is gewoon een beroerde film. Zit tegen een B film aan, haalt het in de verste verte niet bij deel 1 (die is wél het bekijken waard).

avatar van 606
Snellie schreef:

Volgens mij heb je op de verkeerde gestemd.
Deel 3 kwam toen, stond verkeert in de Tv gids vermeld.

avatar van Decec
Aardig actiefilm....

avatar van Drifter
Chronologisch gezien is dit de tweede film.
slechter dan de eerste maar het laatste deel is vreselijk.
Vandaar toch nog 2 sterren voor deze. Vooral omdat het script niet veel missers heeft.

avatar van Aapje81
Heb het eerste deel nooit gezien, maar dit deel is nogal inwisselbaar. Het acteerwerk is nergens echt slecht en Kevin Sorbo is zoals altijd sympathiek. Kijkt makkelijk weg.

Gemiddeld