Kill Kane (2016)

Verenigd Koninkrijk
Misdaad / Thriller

geregisseerd door Adam Stephen Kelly
met Vinnie Jones, Nicole Faraday en Sebastian Street

Ray Brookes is een leraar en familieman. Zijn wereld staat volledig op zijn kop wanneer zijn vrouw en kinderen vermoord worden door een bende. Zonder geloof in het rechtssysteem besluit Ray Brookes om het heft in eigen handen te nemen om wraak te nemen op de moordenaars.

avatar van Phantasm
Redelijk, ik heb betere wraakfilms gezien dan deze, het kwam allemaal nogal povertjes over.

avatar van boemboem27
gewoon een simpel wraakfilmpje van 13 in een dozijn,
niet onaardig maar daar is dan ook alles mee gezegd

avatar van schumacher
Ik zie Vinnie Jones graag spelen maar het is toch altijd heel jammer dat je die te vaak in flutfilms ziet meespelen, dat snap ik echt niet. Heeft echt een bad ass face en kan zeker meedoen in topfilms.
Ik vond dit geen te goede film, slappe wraakfilm en die ik al 100 keer heb gezien maar heel wat waren veel beter dan deze. Jammer.

avatar van mixmaster
Simpele B-film met een slap wraak verhaaltje.
Slecht geacteerd en slecht uitgewerkt.

Dat kan toch veel beter, ook in dit genre. Van het wraakdeel zie je eigenlijk niet veel, maar de aanleiding ertoe wordt breed uitgemeten met veel te veel flashbacks die tergend langzaam voorbijkomen. Vinnie blijft wel een goed acteur voor dit soort films.

avatar van xxERWINxx
70 minuten duurde deze film, een simpel wraak filmpje waarin Vinnie Jones op jacht gaat naar de daders die zijn gezin hebben vermoord.
Veel flashbacks over hoe zijn gezin is dood gegaan, dit had ook in de film gekund, maar je zag alleen maar shots van hoe het was gebeurd.
Er gebeurd verder vrijwel niets behalve de wraak in de persoon, na de klus te hebben geklaard was de film afgelopen (70 minuten).
Jammer en slecht uitgewerkt!
Trouwens die explosie op de cover van de film heb ik niet gezien