Dadnapped (2009)

Actie / Komedie

geregisseerd door Paul Hoen
met Emily Osment, Kirsten Storms en Jason Earles

Melissa's vader is een auteur die boeken schrijft over tienerspion Tripp Zoome. Als zij en haar vader samen gaan kamperen, wil haar vader nog even langs een fandag. Daar wordt hij ontvoerd en is het aan Melissa om hem te vinden, en daarmee te bewijzen dat ze 'Zoome Enough' is.

avatar van selientje
lijkt me een leuke film

avatar van benthe
Mwa, niet een onwijs goede film. Hij heeft me niet echt heel erg geboeid, ik had moeite om hem tot het einde te zien. Ook waren de acteer talenten niet huge!

Ik vond hem klasse disney film zeker goed

Vond hem slecht voor een disney films

1.5* voor de moeite

AHWA
Hooch is crazy!

Leuk om Hooch uit Scrubs altijd tegen te komen, speelt eigenlijk altijd hetzelfde personage. Verder is dit natuurlijk een lopendebandwerkje van Disney met dezelfde grappen, dezelfde moraal, maar ik vond het allemaal niet zo storend. Ik heb me tijdens het kijken niet zitten ergeren en Emily Osment heeft best wat talent. Bij vlagen een droge delivery en een leuk koppie.

Onder de 10 jaar niet gaan kijken, zelfs niet als je je verveelt!

avatar van jumpstylemovie
Erg slappe lowbudget film. Ik heb er niet zoveel over te zeggen, maar het rolletje van Hooch vond ik wel aardig leuk.

avatar van jumpstylemovie
Vreselijke poster trouwens!

avatar van moviechick-99
redelijk tof.Wel leuk dat disney channel gratis films op tv vertonen.Zo kun je binnenkort naar camp rock 2 kijken.