• 8.670.641 stemmen

Thriller | 95 minuten

Genre: Thriller

Geregisseerd door: Alan B. McElroy

Met onder meer: David Hasselhoff, Gregg Henry en Yvonne Sciò

IMDb beoordeling: 4,8 (474)

• Claim tot 100 euro bonus bij Jacks.nl

• Wat kost gokken jou? Stop op tijd, 18+

Plot Layover

De carriere van zakenman Dan Morrison zit behoorlijk in de lift. Iedere maand vertrekt hij op zakenreis en tijdens een van deze reizen sluit hij vriendschap met een handelaar in juwelen, Roy Dennis. Op het vliegveld ontmoet Dan de aantrekkelijke Vicki met wie hij een kortstondige affaire heeft. Later ontdekt hij tot zijn afschuw dat Vicki Roy's vrouw is en dat de weliswaar hartelijke, maar licht ontvlambare Roy in staat is te moorden als hij hun geheim ontdekt.

logo tmdbimage

Jack Gillardo

Vickie Dennis

Allayne Morrison

Public Defender Boone

Detective Mills

avatar van frans123

frans123

Een B film die best aardig begint het eerste uur, met een redelijke Nightrider En een verschrikkelijk lekker wijf Yvonne Scio...die zo hopeloos acteert , dat je je naar de fles grijpt ( hoe zou ze aan die rol komen...???? shetoo???). Nog erger maakt ene Henry het.

Dan het vervolg , tweede uur. Je moet je broek vasthouden anders zakt ie af van ellende Man man , wat een pulp. Aan het einde wordt het nog gekker en gooide ik mijn kunstgebit door de tv.

Al met al genoten van Scio, ze .......lekker weg.

O flink doorgezapt deze film.

Verdoe je tijd niet met deze film!!!