Lost Signal (2007)

Alternatieve titel: Dead of Winter

Horror / Thriller

geregisseerd door Brian McNamara
met Al Santos, Sandra McCoy en Don Fischer

Kevin (Al Santos) en Tiffany (Sandra McCoy) vieren het nieuwe jaar en een nieuw hoofdstuk in hun relatie. Als ze terugrijden van het feest, ontdekken ze dat ze gevolgd worden. In een poging om hun achtervolger af te schudden, krijgt het tweetal een auto-ongeluk, waardoor ze gedwongen worden het bos in te vluchten. Echter, de stalker blijft hen achtervolgen.

avatar van PatSavage
Ik zou de korte inhoud willen veranderen in "Kevin en Tiffany vieren het nieuwe jaar en een nieuw hoofdstuk in hun relatie met een drugsexperimentje. Als ze terugrijden ..." Toch is de film maar flauwtjes uitgewerkt (om een breder en jonger publiek te bereiken?), een gemiste kans, want het thema is best interessant. Horror is ver weg. Misschien daarom toch verplichte kost voor adolescenten. Voor je van plan bent om te experimenteren, kijk eerst naar deze film ...

avatar van fritsy
Moet je inhoud wel goed veranderen drugsexperimentje met dat lijntje coke lag het niet eens aan,.

eigenlijk kan je inhoud helemaal niet varanderen zonder film te verklappen. Maar vrienden had stiekem LSD in hun drinken gedaan.

avatar van Norma
Het is erg jammer dat je vrijwel direct al weet wat er zo ongeveer gaande is. Daar hoef je geen genie voor te zijn, de film brengt het zelf namelijk al zeer nadrukkelijk onder de aandacht. Dit neemt dan ook een groot deel van de spanning weg, mede doordat het geen enkele sympathie voor de doodsangsten van de personages opwekt. In die zin pleit het dan toch nog wel voor de makers dat het ze nog lukt om gaandeweg toch enige twijfel bij de kijker teweeg te brengen, maar het knullige einde vormt geen bevredigende beloning voor het uitkijken van de film.

Ik viel gisteren in slaap. Heb het laatste einde dus niet gezien.
Vond er niet zoveel aan. Misschien als je echt niks te doen hebt, kan je deze gaan kijken...
Weinig verhaal, stomme hoofdrolspelers. MEH.