ad

Geregisseerd door: Stewart Raffill

Met onder meer: Billy Zane, Kelly Brook en Juan Pablo Di Pace

Releasedatum: 5 mei 2006

Over Three

De schatrijke zakenman Jack (Billy Zane) en zijn modelvrouw Jennifer (Kelly Brook) en matroos Manuel (Juan Pablo Di Pace) zijn bezig met een zeiltocht op hun luxejacht in de Zuidzee. Er ontstaat plotseling brand op het schip waardoor het tot zinken komt evenals het lichaam van Jack, althans zo lijkt het. De enige overlevenden, Jennifer en Manuel, slagen erin een onbewoond eiland te bereiken. Zonder enige hoop op redding creëren zij een klein paradijsje. Maar dan spoelt Jack levend en wel aan op het strand...

imageimageimageimageimageimageimage

avatar van sodo

sodo

De slechtste film, die ik ooit heb gezien. Alles was zo nep en ongeloofwaardig!

avatar van DeDennis

DeDennis

Jep, ik heb mijn stem ook maar verlaagt...

rambo620

knap meisje

avatar van Bubblez

Bubblez

Net gekeken en ik vind m niet zo slecht als de meeste van de kritieken hier. Ik heb me prima vermaakt. Leuk hoor die Kelly Brook, maar het mag gezegd worden: Juan Pablo Di Pace (ook in Mamma Mia) is ook behoorlijk WOW.

De film is naar mijn mening niet voorspelbaar, maar ook niet echt spannend of geloofwaardig. Beetje jammer van het Tour of duty-achtige aan het einde.

avatar van jpbols

jpbols

Slechte film ongeloofwaardig en wat een sloerie zeg, nee ik had echt een slecht gevoel van deze film had hem niet hoeven zien

avatar van Idoru

Idoru

Mooie plaatjes en mooie mensen. Het verhaal was niet eens zo heel slecht. Ik kon in ieder geval niet helemaal raden waar het verhaal heen zou gaan. Maar inleven in de acties van de personages lukte me niet...

Heb wel genoten van de mooie beelden!

avatar van Grendel

Grendel

Geen hoogvlieger, maar ook geen vervelende film om naar te kijken.

avatar van decicco

decicco

Jammer dat ik deze film in het duits heb moeten bekijken, dat verlaagt het punt alweer vond dit geen betere film maar niet irritant om te bekijken. Overigens wordt het punt wel een stuk hoger door de schoonheid Kelly Brook. Een paar leuke vrij-scenes maar verder.. vond ik het een slappe film.

avatar van rep_robert

rep_robert

Heb gemixte gevoelens bij deze film.

Ene kant is het wel vermakelijk en is een tropische setting altijd een pluspunt ín mijn ogen.

Aan de andere kant is alles gewoon zo slordig gedaan, dit getuigt toch van wat amateurisme mij de regisseur.

Zo is het inderdaad heel vreemd op het moment als Kelly Brook met haar blote kont het water in gaan en er vervolgens met bikinibroekje weer uit komt.Heeft Billy Zane sigaren, sigaretten en een werkende aansteker nadat hij dagenlang in het water heeft gelegen en is het gewoon ergerlijk dat ze alleen maar ruzie met elkaar aan het maken zijn ipv dat ze het beste uit de situatie willen halen.

Toch veel punten waar ik me aan stoorde.

Kelly Brook heeft overigens wel 2 "grote pluspunten" en ze acteert niet eens zo slecht.

Dit verhult echter niet dat het einde suf is(vreemd dat die aansteker het nog steeds doet na een jaar op een eiland te hebben gezeten) en dat je eigenlijk het gevoel hebt dat je ondanks de mooie beelden en Brook toch naar niks hebt zitten kijken.

avatar van RockyRoad

RockyRoad

die 2 grote pluspunten van kelly brook,chapeau!Dat vond k samen met de tropische setting de enige dingen waarvoor ik de film heb afgekeken, voor de rest dus waardeloos.

avatar van Mocca

Mocca

Een relaxte film met een goed verhaal, mooie beelden en wat lichte spanning. Ik heb me prima vermaakt, Kelly Brook is mooi in beeld gebracht.

Geen meesterstuk maar ook niet slecht.

avatar van juhnzun

juhnzun

Mooie beelden en dito Kelly Brook

voor de rest niet de moeite waard erg slordig en erg irritant met dat vodoo shit

avatar van Friday the 13 th

Friday the 13 th

Niet zo slecht als velen beweren, maar er gebeurt wel wat weinig. De film bevat niet echt veel spanning en laat ook veel van hetzelfde zien (het zwemmen naar het rif, het zoeken naar eten, de ruzies).

Toch is het eiland prachtig om te zien. De natuurbeelden zijn de grootste troef van de film. Verder kleurt het scherm door de knappe mensen Kelly Brook en Juan Pablo Di Pace.

De film bevat wat licht erotische scènes, wat wil je op zo een setting . Had het geheel wel wat meer thriller verwacht, het is meer een simpele survival movie geworden waar weinig in gebeurt, maar die toch nog redelijk vlot af te kijken valt.

De scènes met de voodoo stoorden mij wel heel erg, gelukig kwamen ze niet te veel voor. Ook inderdaad wat onlogische dingen, maar dit is een B-movie, til er dus best niet te zwaar aan.

avatar van DonOswaldo

DonOswaldo

• 1915 stemmen

Ooit gezien, en had zin om hem te herzien. Waarom wist ik eigenlijk niet, maar ik had zo een vermoeden. Dat vermoeden klopte, de reden was uiteraard Kelly Brook.

De film kijkt best redelijk weg en zo'n driehoeks-plotje weet me altijd wel te boeien. En zoals duidelijk moge wezen is Kelly Brook ook fijn om naar te kijken.

Aan de andere kant mocht het plot zich ook meer focussen op overleven en dat daarin wat (meer) psychologisch geruzie voorkwam onderling, was het acteerwerk niet altijd even best en voegde het voodoo-gebeuren wat mij betreft weinig toe. (Ook zitten er de nodige foutjes, al sta ik zelf daar niet zo bij stil).

Onvoldoende.

avatar van movie acteurs

movie acteurs

Vond het wel aardig.

Niet geweldig, maar ook niet erg slecht zoals hier boven vermeld word. Een paar erotische scene's maken het goed. Ook de geweldige Kelly Brook is hier vrij goed en het is natuurlijk een schone vrouw. Krijg ook het gevoel dat deze vrouw meer aandacht krijgt. Vooral meer dan twee jaar terug en dat is fijn. Mooie beelden ook van het eiland. Het verhaal was niet eens zo slecht, alleen wel een beetje rommelig uitgewerkt. Voor de rest prettig filmpje eigenlijk. Niets meer en niets minder.

Ps. De film is bij Media Markt voor minder dan 5 euro te koop.

avatar van Thorak

Thorak

Waarom doet de synopsis me heel erg aan Dead Calm denken? Ook met Billy Zane, waarschijnlijk in een zelfde soort rol?

avatar van blurp194

blurp194

Tenenkrommend slechte special effects, best grote fouten met de continuity, geen best verhaal. Kan echt niet in de schaduw van Dead Calm staan - daar kon je tenminste nog iets van herkenning of zelfs sympathie voor een van de rollen voelen. Als je dat bij deze film kunt, ben je een beter mens dan ik - tenminste, ik weet niet wat ik er anders van zeggen moet. Triest om Billy Zane zo aan lager wal te zien.

Enige pluspuntjes zijn de aardige plaatjes op het strand, zeker als Kelly Brook door het beeld huppelt. Ondertiteling uit, geluid heel zacht - misschien dat het dan nog ergens op lijkt.

Laat dit misbaksel maar liggen, is mijn advies.

avatar van jerry r

jerry r

ik moet zeggen Kelly Brook is de moeite waard om te zien .maar de film zelf niet

avatar van aburex

aburex

Deze film is echt tegen gevallen. Geen spanning, geen geloofwaardig verhaal, langdradig enz... Zonde van mijn tijd

avatar van Ferdiyle

Ferdiyle

Een sterk verhaal niet, vrij simpel, maar seksueel uitdagend.. vooral de supersexy Kelly Brook die veel naakt te bewonderen valt met rondom mooi zicht, zee en strand maken de film een 5 waard in gelijkaardige filmgenres..

avatar van DwarreI

DwarreI

Ondanks een zeer groot aantal grove fouten en bedenkelijke wendingen blijft Three tot en met het einde toch intrigeren. Je wilt partij kiezen voor één van de drie hoofdpersonages maar dit wordt je als kijker eigenlijk continu onmogelijk gemaakt. Er wordt een best wel slim psychologisch spelletje gespeeld met de kijker in een verder totaal amateuristische film. Een vaardig regisseur had van een dergelijk script een krachtig psychologisch drama kunnen maken waar zelfs de puristen onder ons voor warm zouden lopen.

Theunissen

Tja, eerlijk gezegd maakt alleen de fraaie rondborstige Kelly Brook deze film het kijken waard (daar zou ik ook best een tijdje mee kunnen doorbrengen op een eiland). Dat ze vrijwel de hele tijd schaars gekleed rondloopt is natuurlijk meegenomen. Ze gaat soms zelfs uit de kleren wat natuurlijk een extra pluspunt is (zeg maar gerust twee flinke pluspunten). Het flauwe cliché verhaal stelt eerlijk gezegd weinig voor en hetzelfde geldt voor de uitvoering en de cast. Het constante kinderachtige geruzie doet de film eigenlijk ook weinig goed. Zoals iemand hierboven ook al aangeeft hadden ze met hun drieën er gewoon het beste (zo nu en dan een triootje ) van moeten maken want nu kwam eigenlijk niemand echt aan zijn trekken (leuke woordspeling als je Kelly Brook continue schaars gekleed in beeld hebt ). Het einde was overigens best goed, leuk en slim bedacht door Billy Zane maar zeker ook door Kelly Brook

P.S. wat zag Billy Zane er maf uit in deze film, ik herkende hem in het begin nauwelijks.

avatar van Thorak

Thorak

Ja uiteindelijk blijkt de poster vrij goed gekozen en de film is precies wat je verwacht van zo'n poster: een vreselijk lekker wijf in een vreselijk slechte film.

avatar van xxERWINxx

xxERWINxx

Saaie film, gebeurd niets, acteurs ook slecht

avatar van Willem2012

Willem2012

Zeer zwakke film.Heb de film uitgekeken maar had echt de neiging te stoppen.Zwak verhaal en slecht uitgewerkt.

avatar van Rickyman

Rickyman

Nee, dit is niet de meest geweldige film en het verhaaltje is ook niet bijzonder origineel, toch vond ik het wel geloofwaardig overkomen . Niet slecht, maar simpel en vermakelijk filmpje.

avatar van Shadowed

Shadowed

Slecht.

Three is een film die op de cast leunt, om meerdere redenen. 1 daarvan is Brook, maar uiteraard niet vanwege haar geweldige acteerwerk. Aangezien ze in volle glorie op alle posters van deze film getoond wordt is het al snel duidelijk waarom Raffill haar wel heeft gecast voor de film.

De film zelf wordt er echter niet veel beter mee, tenminste, dat ligt aan het publiek dat ernaar kijkt. Ik kan er zelf niet zo veel mee. Het ziet er wel leuk uit, maar ik laat me er niet echt door foppen. De film zelf is namelijk in allerlei manieren behoorlijk matig uitgewerkt en voelt vaak simpelweg aan als een vriendenproject op het strand.

Veel moeite lijkt er niet gedaan te zijn voor deze film. Ondanks het gegeven wordt het strand matig tot leven gebracht en de landschappen worden volledig verwaarloosd. Je zou makkelijk kunnen genieten van de schitterende sfeer die vanaf zo'n gebied moet komen, maar Raffill is hier niet in geïnteresseerd helaas, wat een aantal visuele bonuspunten teniet laat gaan.

Verder ook nogal lomp gefilmd en matig geacteerd, Zane uitgezonderd. Zane is echter in korte tijd behoorlijk afgezakt binnen de filmindustrie, en dat hij hier in meespeelt is ook een bewijsje daarvan. Toch doet hij het wel beter dan Brook en Di Pace, want die bakken er beide weinig van. Omdat het acteerwerk niet hoog ligt willen de spanningen tussen de drie personages ook nooit van het scherm afspatten, en hierdoor kijk je naar een nogal afstandelijke film.

Het kabbelt maar wat voort zonder tempo, hart of ziel. Een avontuurlijk gevoel krijg je hier niet van, want Three mikt vooral op de intense romantiek en onderlinge spanningen, die beide nogal tekort schieten. Ik word hier persoonlijk niet warm of koud van, en gezien de gemiddelde score een hoop anderen ook niet. Wat rest is een nogal simpel filmpje die duidelijk niet al te lang heeft geduurd om te maken. Jammer.