Showdown at Area 51 (2007)

Alternatieve titel: Alien vs. Alien

Sciencefiction / Actie

geregisseerd door C. Roma
met Gigi Edgley, Jason Londen en Coby Bell

Het wordt steeds triester.

avatar van BoordAppel

Als parodie best een leuk idee.

avatar van Gizzmann
Dit is echt echt echt briljant verzonnen

Kevin13
is dit de zoveelste rip off van Alien

wat een indrukwekkend verhaal zeg

Kevin13
iemand een trailer

avatar van A.L.I.E.N
Volgen mij gaat het niet over de Aliens die wij kennen.Ik denk dat het meet iets over rosswell en
Area 51,de plaats die een belangrijke rol speelt in "Independence Day".

avatar van MGpower
Mensen... is deze film echt van 2007? in plaats van 1970? Dit is gewoon echt HET toppunt van low budget films...

Onuitgewerkte special effects, slecht acteerwerk... Zelfs de Aliens zijn mensen in een gek leren pakje! Echt een afrader!
Ook al moet ik wel toegeven dat ik constant dubbel heb gelegen van het lachen!

Kevin13 schreef:
iemand een trailer

Kijk op youtube.nl voor de trailer!

avatar van Angel_68
Moet dese film nog in de bioscoop komen ???

avatar van De Mees
Hoop het niet.

avatar van SmuttWars
Okay..

-Twee aliens crashen op aarde. Al snel stuurt men een team om de zaak te onderzoeken. Maar wat blijkt: de twee aliens hebben nog een appeltje met elkaar te schillen en zijn van plan om dat op de aarde te doen.-

Is het vreemd dat ik moet lachen?

Hier kan je maar 1 ding over zeggen en dat is dat film ronduit slecht is. Verhaallijn hebben we vaker gezien al is dit wel de eerste keer in een heel goedkoop jasje. Als je de film bekijkt dan denk je maar 1 ding en dat is van hoe is het mogelijk dat zulke slechte films gemaakt worden. Zal de directer de film zelf wel goed gevonden hebben en hoe dom kan je zijn om als acteur om in zoiets mee te doen. Alles ziet er echt goedkoop uit tot zelfs de aliens. Kogels worden afgevuurd maar je ziet geen hulzen en zo kan je nog wel even doorgaan. Beeldkwaliteit dvd is ook niet echt goed en het geluid op dvd de 5.1 spoor is ronduit slecht. Het geluid komt niet vandaan waar het vandaan moet komen en dat is storend kijken. Je kan dan nog beter de 2.0 spoor afluisteren. Kortom voor mij is de film 1* waard en dat is alleen maar omdat er zelfs nog slechtere films bestaan. Dus mijn advies koop de film niet (zoals ik gedaan heb), huur hem ook niet en als die op tv komt nou gooi dan maar je tv uit.

avatar van T.Bos
Het is dat ik niet weet hoe je deze miserabele film - 5 kan geven! Het is gewoon niet eens een Z-film zo erg. Jammer dat ik niet op Moviemeter keek voordat ik het huurde. Ja, ik ben verzot op alles wat alien en SF is, dus deze kon ik niet laten liggen. Wat een aanfluiting. Dat ze die makers niet meedogenloos vervolgen wegens wreed devalueren van (een) meesterwerk(en) als Alien(s). Als je hem nog niet gekocht of gehuurd hebt, dan bof je maar. De film zal je zelf de zin in lachen doen vergaan. Het is gewoon hopeloos, want ik bleef wel kijken tot het einde en het wordt alleen maar erg, malus, pessimus.

avatar van A.L.I.E.N
Ik geloof zelfs dat ze hem in onze videotheek niet meer wilden aankopen!

avatar van Noodless
Dit is toch wel erg slecht !
Alles in deze film is een zero : verhaal, actiescènes, acteurs,
locaties, spanning. Zeker in de top 10 van slechtste films van het jaar.

Echte BAGGER!!!!

Een stapje beter dan Meet The Spartans en consorten, maar nog steeds bagger. 1 Ster

avatar van swollenaer68
uiteraard kan het veel beter, maar bagger nee. Beetje het niveau van een sf tv serie. net voldoende.

avatar van aburex
Niet echt slecht, maar weinig sannend en de special effects laten veel te wensen over. Kijken en classeren.

dominion
Heel er slecht.
De effecten zien er echt niet uit.
En hij heeft totaal geen sfeer.
Het acteerwerk is ook niks.
Maar toch is hij heel erg leuk om te kijken.
Dus daarom geef ik hem 1,5 voor de moeite.

Film is nu bezig op RTL7. Ik had er nog nooit van gehoord en ik begrijp nu al waarom. De special effects zijn dermate kansloos, dat ik vrees dat het niet veel soeps wordt. Maargoed, eerst eens kijken of ik hem zal afzien alvorens een laag cijfer te geven...

avatar van jippie2010
Zeer slecht... o,a, de belachelijke sound effects zorgen er voor dat niks aan deze film serieus te nemen valt.

avatar van Aapje81
Zwakke prul met erg slechte acteurs en nog slechtere effecten. Werkelijk alles is ondermaats. Ik heb te doen met Jason Londen. In Mallrats vond ik hem lang geleden nog best de moeite waard, maar nu is hij afgezakt naar een heel bedenkelijk niveau.

Zeer slecht.

Belachelijk slecht!

avatar van BoordAppel
Slecht maar niet erg grappig slecht. Ik heb slechts één keer goed kunnen lachen: de hoofdrolspeler duwt zijn bewaker op een supergeheime militaire basis omver en terwijl hij dreigt te ontsnappen in een jeep die drie meter verder staat helpen zijn achtervolgers eerst de bewaker overeind wat onze held precies genoeg tijd geeft om weg te komen. Natuurlijk zitten er meer van dit soort onlogische dingen in want scripts schrijven is een vak en daar heeft niemand hier kaas van gegeten.

Verder is alles zoals je het van dit soort films verwacht: de special effects zijn om te huilen, er is geen spektakel te vinden (zeker het einde is een grote sof) en het acteerwerk is treurig. Vooral de goede alien is hilarisch slecht. En wie noemt een alien nu Jude?

avatar van night rider
weinig goeie reacties over deze voor mij nog onbekende film...het geluk is dat hij vanavond op tv komt,ik heb er zin in

Tv-bagger....niet kijken.

avatar van 606
MovieMind schreef:
Tv-bagger....niet kijken.
Ga je nou echt bij elke B film het zelfde neerzetten ?

606 schreef:
Ga je nou echt bij elke B film het zelfde neerzetten ?

Nee....alleen bij de films die het kijken niet waard zijn.

avatar van 606
Nee...alleen bij de films die het kijken echt niet waard zijn.
Mag ik zeggen dat het irritant overkomt om echt exact hetzelfde neer té zetten bij zulke films. Er zijn mensen net als ik die zulke films wel kunnen waarderen.

606 schreef:

Natuurlijk mag jij dat zeggen en vinden