The Haunting of Marsten Manor (2007)

Horror / Mystery

geregisseerd door Dave Sapp
met Brianne Davis, Ken Luckey en Ezra Buzzington

Jill is verbitterd omdat ze blind is en ze worstelt met haar vertrouwen. Onverwacht erft ze een oud herenhuis van haar tante. Ze gaat het met een stel vrienden bezoeken. Wanneer ze op de plaats van hun bestemming arriveren duurt het niet lang of er treden vreemde verschijnselen op. Jill begint iets bovennatuurlijks waar te nemen. Haar vrienden maken zich zorgen over haar gezondheid en Jill voelt zich in de steek gelaten. En dan verdwijnt ze. Haar vrienden beseffen te laat welk duister verleden en verschrikkelijk geheim het huis verbergt.

avatar van parcivalis
Zo knullig dat ik de film na 10 minuten heb gestopt.