Long Feng Cha Lou (1990)

Alternatieve titel: Lung Fung Restaurant

Hongkong

geregisseerd door Man Kit Poon
met Charine Chan, Man Tat Ng en Stephen Chow

Een vroeger lid van de Chinese Triad heeft eindelijk z'n straf uitgezeten, en komt weer op vrije voeten. Hij vindt een kleine maar eerlijke job in een restaurant, en kan het steeds beter vinden met één van de diensters. Alles lijkt erop dat hij z'n leven gebeterd heeft, maar op dat moment begint zijn gangsterverleden hem weer te achtervolgen.

Beroerde film deze.

Man Tat Ng en Stephen Chow staan dan wel op de lijst van acteurs, dit is duidelijk een film uit hun beginperiode. Onbenullig niemadalletje zonder echt positieve punten.

Saai liefdesverhaaltje, ouwbollig gepresenteerd en best slecht geacteerd. Enkel Chow weet hier wat leven in te blazen, maar meer dan 1* kan ik hier niet aan kwijt. Jammer.

avatar van belchinees
Pff vervelende film.

Volgens mij geen enkele keer gelachen, of ook maar een glimlach.
Zelfs Chow weet hier geen leven in the blazen. Voor mij deed Ellen Chan het, wat een streling voor het oog.