The Babysitters (2007)

geregisseerd door David Ross
met John Leguizamo, Katherine Waterston en Cynthia Nixon

High school scholiere Shirley werkt als babysitter om wat bij te verdienen. Ze is smoorverliefd op Michael, de vader van twee van de kinderen waar ze op past. Op een avond komt het tot een verboden samenzijn en Michael geeft haar een bonus bovenop haar normale vergoeding. Als Michaels vrienden hier van horen willen ze ook wel wat van deze hete babysitter-actie. Voor ze het weet wordt Shirley een highschool babysittermadam die afspraakjes regelt tussen haar vriendinnen en oversekste echtgenoten.

avatar van The_Game
Goede drama film met, voor mij, aardig onbekende actrices. Meer kan ik hier ook niet over zeggen.

avatar van ralfsjam
verrassend leuk filmpje met een orrigineel verhaal. op momenten wel een beetje snel, maar dat is een kleinigheidje, want de cast en kwaliteit van acteren maakte alles goed. ik geef hem een 4tje omdat er in mijn ogen weinig mis was. het verhaal vormde zich goed naar het einde toe. mijn aandacht verslapte nergens,

de poster laat denken dat het een goedkope USA comedie is, maar dat is niet zo. hadden ze beter kunnen doen!

avatar van dulcinea
De cast en ook de film waren voor mij onbekend en dan weet je nooit echt wat te verwachten maar deze viel alleen maar positief uit.
Goed geacteerd en leuk origineel verhaal, ik heb me ook geen seconde verveeld erbij.

De omschrijving klinkt erg "under-aged", gelukkig zijn de recenties anders.. Ga hem maar even kijken dan..

als je al die babysitters op pornchannel ziet zal echte leven er ook wel snel navolgen...Erg realistisch gemaakt goed einde ****

avatar van DiKKe_OsCaR
Wat een nepfilm.. Echt anderhalf uur naar onzin zitten kijken. Tijdens de film was ik steeds aan het wachten op het moment dat de film de 3,5* op moviemeter zou gaan verdienen. En toen was daar de aftiteling.

avatar van joijce
Net gekeken goed verhaal maar ook goed geacteerd, keek lekker weg, en ook het eind was goed.

best ziek eigenlijk, en dit gebeurt ook real life..... (waarschijnlijk niet voor geld...)

Goede film over een betaald nummertje dat uiteindelijk uit de hand loopt en nogal onverwacht afloopt. Onderhoudend. Helaas doet de titel in eerste instantie aan een goedkope pornoproductie denken.

goede film. Goed einde. Goed geacteerd. 4*

avatar van barcam
Gewaagd uitgangsthema knap verfilmd zonder in vulgariteit te belanden.

avatar van finaldestiny
geen goede ook geen slechte film gewoon wel leuk om een keertje te kijken.

avatar van tal1b
geen goed geen slecht is meer 2,5
vind hm wel aardig, ik geef een 3

avatar van kanjertje
Echt doorsnee filmpje.
Niks speciaals.
Dus middelmaat punten

avatar van tevelenco
Een film die me vooral aansprak door het interressante verhaal.
Maar de uitwerking ervan viel me nogal tegen.
De film wordt nooit echt spannend en ook de akteerprestaties waren niet echt overtuigend.
Wat er voor zorgt dat de film maar wat voortkabbelt.
Echt vervelend wordt het allemaal niet maar er had volgens mij wel wat meer ingezeten.

avatar van guylopez93
leuk filmpje die zich goed uitpakte

goede film maar wel een speciale. is wel goed verfilmd. was ook goed geacteerd naar mijn mening. Voor mij waren de acteurs allemaal onbekend maar ze hebben het wel goed gedaan.

3.5

avatar van Reitsovic
Goed verfilmd, goede acteurs, zonder erge vulgaire scenes toch het onderwerp goed in beeld gebracht.

avatar van mikey
Er lijkt een nieuw genre te zijn geboren: ik heb nog geen titel ervoor maar ik probeer wat: teensex art house (denk ook aan teeth en high school confidential, en misschien is er een link met the virgin suicides). En het is nu al clichematig: vieze en domme volwassen kerels, onsympathieke en bitcherige vrouwelijke adolesenten (waarvan eentje die denkt dat ze tony soprano is), sloom cameragebruik en heel erg blank.

Wederom geen verhaal. Ditmaal ook een einde van noujahetzalwelweer en zonde van het talent van leguizamo, wederom getypecast als sexverslaafde.

kanjertje schreef:
Echt doorsnee filmpje.
Niks speciaals.
Dus middelmaat punten

ik sluit me hier bij aan!!!

avatar van Arabyus
ange21 schreef:

ik sluit me hier bij aan!!!

en ik ook!

avatar van Tag84
mikey schreef:

helemaal mee eens. ...deze film sprak me niet echt aan.

Nancy1980
Tja, had een lachfilm verwacht, maar werd een serieus verhaal, waar af en toe mn haren overeind van gingen staan, stel je voor dat het je dochter zou zijn.
Ik heb de film afgekeken, maar vondt het niet echt een goede film.
en het einde is dan ook slap.

avatar van Noodless
barcam schreef:
Gewaagd uitgangsthema knap verfilmd zonder in vulgariteit te belanden.

Hier sluit ik me bij aan. 7/10

avatar van Zandadder
Wat een slettebakken....

rose
Zandadder schreef:
Wat een slettebakken....
En zo te zien hou je ervan...

avatar van Zandadder
rose schreef:
En zo te zien hou je ervan...

Hoezo?

avatar van Whunter
Gezien de cast zullen dit soort films nooit een hoge score bij mij halen.

Hij heeft me geen moment verveeld maar heb hem wel bekeken met wat korrels zout.

Een film die ik geen tweede keer hoef te zien.

avatar van Ajax&Litmanen1
Dankzij deze film ben ik het vertrouwen in tienermeiden wel kwijtgeraakt hoor. Ik bedoel, als je zo gemakkelijk van een verlegen meisje veranderen kan in een hoer cq. pooier...

Ik vond het wel een redelijk amusante film die anderhalf uur best kijkbaar was, maar het werd al wel snel vreselijk ongeloofwaardig. Dat 1 meisje doordat ze zich aangetrokken voelt tot iemand waarmee ze eigenlijk niks mag met hem naar bed wil, dat kan gebeuren....maar dat ze daarna voor geld met een dozijn kerels het bed in duikt en ook nog eens een stel vriendinnen hetzelfde laat doen waarna zij betaald dient te worden voor het regelen van ontmoetingen...tsja...dat slaat natuurlijk weer nergens op. Zeker als je de karakters van die meiden bekijkt. Het waren geen sletjes. Zeker de hoofdrolspeelster zou eerder non zijn dan een sletje..

Maar goed, het was wel goed te kijken. Verre van een topfilm maar dat had ik ook niet echt verwacht gezien de scores op sites...
En de dames zagen er best aardig uit. Zeker die blonde vriendin die later tegendraads ging doen was geen verkeerde!

avatar van JDSsmetje
Ongeloofwaardig drama die zich een beetje art house wil voordoen maar daarin niet slaagt wegens het cliché matige gebeuren en de sensatie die er rond hangt.