• 11.498 nieuwsartikelen

Geregisseerd door: Joko Anwar

Met onder meer: Nicholas Saputra, Mariana Renata en Surya Saputra

Gesproken taal: Indonesisch

Plot Janji Joni

Joni werkt als een filmbezorger in Jakarta. Op een dag, wanneer hij wacht op zijn volgende klus, ontmoet hij een charmant meisje. Ze wil alleen haar naam aan Joni vertellen als hij de film op tijd bezorgt. Wat een normale, makkelijke taak zou moeten zijn blijkt toch vies tegen te vallen. Precies op deze dag lijkt het alsof de hele stad zich tegen Joni keert.

logo tmdbimagelogo tmdbimage

avatar van Wadjoe

Wadjoe

Wel grappig filmpje. Janji Joni wordt nergens echt meesleepend of grappig, maar kijkt wel lekker weg. Waar ik me een beetje aan stoorde was de slecht gekozen muziek. Zo nu en dan was het juist wel grappig, maar over het algemeen pastte de muziek totaal niet bij de sfeer.