• 8.607.857 stemmen

Actie | 90 minuten

Genre: Actie

Geregisseerd door: Phenomenon

Met onder meer: Lou Diamond Phillips, DMX en Keshia Knight Pulliam

IMDb beoordeling: 2,3 (503)

• Claim tot 100 euro bonus bij Jacks.nl

• Wat kost gokken jou? Stop op tijd, 18+

Plot Death Toll

"The crime lords of New Orleans just met their match"

New Orleans heeft het hoogste moordcijfer van de Verenigde Staten. Na de vreselijke ramp met de orkaan Katrina is het stadsbestuur vastbesloten de strijd aan te binden met de zeer gewelddadige 'druglords'. Onder leiding van een FBI agent wordt een crack team samengesteld dat de drugshandel en het geweld daaromheen moet tegengaan. Ze moeten het onder meer opnemen tegen de meedogenloze bendeleider The Dog.

The Dog (Narrator)

Detective Bathgate

Detective Coulon

Chief Newsome

avatar van napoleon84

napoleon84

Gewoon slecht is deze film !!!! DMX maakt nooit echt goede films maar deze is wel de slechtste van allemaal !!!

Ook speelt hij er niet echt in mee maar geeft om de 15min eens even comentaar ???

De rest van de acteur acteren slecht en komen op geen enkel moment geloofwaardig over. 0.5* laagste score die ik ooit gaf en ik heb al slechte dingen gezien

avatar van hannes64

hannes64

Er zijn verhalen genoeg voor goeie acteurs.

En dit is er niet 1 van.

Alweer een slechte B-film.

Ik had trouwens ook wat keiharde actie verwacht, maar bij dit vehikel zag ik 1 enkele actiescene.

Voortaan voor mij alleen de blockbusters, dan hou je tenminste wat over.

1 *, en dan ben ik nog gul.

avatar van brainless

brainless

DMX maakt nooit echt goede films??????

dan heb je in mijn ogen toch geen verstand van goede films

Belly

Cradle To The Grave

Never Die Alone

zijn toch zekers vette films van DMX!!!!!!

avatar van MovieNuts

MovieNuts

Wat een rampenfilm..........................

Zelden zulke bagger gezien, de personages komen geen moment over, lijkt of de dialogen zo van papier worden gelezen. een continuity van lik me vessie.

1 pluspunt, de schoten uit de wapens kwamen redelijk over, wel een dB of 30 harder zodat je meteen tegen het plafond aanzit.

Lou Diamond Phillips speelt ook echt niet goed............

avatar van Brasco_

Brasco_

brainless schreef:

DMX maakt nooit echt goede films??????

dan heb je in mijn ogen toch geen verstand van goede films

Belly

Cradle To The Grave

Never Die Alone

zijn toch zekers vette films van DMX!!!!!!

Daar ben ik mee eens !! Dan heb je toch egt geen verstand van idd..

avatar van Pointdexter

Pointdexter

Gewoon te slecht voor woorden!

Balen dat ik niet nul sterren kan geven!!! Wat een oninteressante rommelige verzameling van slecht uitgewerkte subplotjes! Wat is nu eigenlijk het verhaal? gaat het over die politieagenten of de deuzige burgemeester of die gare politiechef of over die ganstas? ik kon er geen touw aan vastknopen.... iedereen doet het met iedereen.. zelfs de burgemeester en die fbi agent willen stiekem gangster zijn...

Werkelijk een van de slechtste films die ik ooit heb gezien! Sorry ik kan er niet meer van maken... 0,5*

avatar van Flexlex

Flexlex

Ach ja, tja je ziet een nieuwe film in de videotheek. Je leest het verhaal waar het in het kort overgaat en je denkt van: "dit lijkt mij wel wat." Ik ben de film nog geen 5 minuten aan het kijken of ik heb al zoiets van: deze acteurs hebben absoluut geen speelervaring. Wat een nep gedoe allemaal. De hele film loopt niet lekker. Bah...Zonde van het geld en de tijd die je hieraan besteed.

avatar van unknown

unknown

Het acteerwerk was echt lachwekkend en sloeg helemaal nergens op! Stom verhaal met nette negers die gangsters proberen te spelen. Wat een prut film!

heeft 5 minuten de kans gehad, ergerde me dood aan het camerawerk

en het acteren had ik net zo goed ook zelf gekund

verhaal leek me wel goed, zag een lekkere aktie film voor me. maar helaas

avatar van unknown

unknown

Hahahaha ja dat camera werk echt lachwekkend gewoon. Dit waren echt normale negers die gangsters 'probeerde' te acteren. Echt bizar slecht

avatar van jorkie

jorkie

meestal zijn de films met dmx wel goed maar ooit een keer wordt er gruwelijk langs de pot gepist en dat is met deze film absoluut gebeurd.!

beschamend slecht

avatar van marzuq

marzuq

Ik zal gezien bovenstaande reacties maar meteen men korte samenvatting komen. Deze-film-zuigt!

Echt vreselijk, alles wat fout kan, is fout. Dialoog, acteurs kunnen nog slechter acteren als de gemiddelde porno acteur en een regie als van de gemiddelde huisvader die een kinderverjaardag opneemt.

Ik begon echt onbevooroordeeld aan deze film omdat ik Never die Alone een verassend goede film vond. Maar dat blijkt dus toch de verdienste van het boek en de regiseur te zijn!!

avatar van subwoofer henk

subwoofer henk

/care

ruk film

avatar van dennislaport

dennislaport

Acteren gaat echt helemaal nergens over... zeker geen aanrader

avatar van Wauze

Wauze

Tja heb m net gezien...heb t net volgehouden. Ja t acteren is niks. Qua filmwerk is t ook niks, maar heb wel t idee dat ik een beter en normaal inzicht gekregen heb in hoe t in die wereld aan toe gaat. Daarom toch n 2,5

avatar van danielh

danielh

Wat een slechte film zeg.. het acteren gaat nergens over !! DMX heeft amper een rol in de film en dat maakt de film nog slechter. ik geef 2*

avatar van Macarena

Macarena

marzuq schreef:

Helemaal mee eens

Ik dacht nog even snel een filmpje kijken, maar niet te geloven

wat een bagger film.

Deze film is nog slechter dan slecht.

avatar van dartviper

dartviper

Jammer!

avatar van mer1973

mer1973

Dat ze hier nog geld aan uitgeven.!!!!!

Geef het dan tenminste aan een goed doel, komt het nog ergens goed terecht.

avatar van Warner Brothers

Warner Brothers

Echt een bagger film! Niet normaal wat slecht!

avatar van Gang_Star

Gang_Star

Flop 100 voer is dit overduidelijk te noemen. Wat was dit slecht. Vreselijk camerawerk, niemand die een beetje overtuiging in zijn rol legde, 'gangsters' die alleen maar irritant aan het schelden zijn, het haalde me het bloed onder de nagels vandaan. Dmx die op de cover staat, maar misschien 5 minuten in beeld komt. In één woord: vreselijk.

Tarkus

Veel goeds over deze film valt er niet te vertellen.

Slechte vertolkingen van de ganse cast, zelfs Lou Diamond Phillips, nochtans een acteur met veel ervaring, bakt er in deze prent niets van.

Ook het scenario is gene bal waard.

Gelukkig dat deze film me maar 1 € heeft gekost, en eigenlijk is dat nog teveel...

Snel vergeten...

avatar van JPSsr

JPSsr

Van verbazing heb ik het hele ding afgekeken; wachtend op een moment waarop de dialogen ergens zinnig zouden worden. Over de "acteurs" is genoeg gezegd.

Maar de scenarioschrijver is ergens in zijn twaalfde jevensjaar blijven hangen. Hij kan het geheel niet overzien en er dus ook geen samenhangend iets van bakken.

De regisseur is van ongeveer dezelfde kwaliteit.

Een eindexamen werkstuk van een filmacademie zit beter in elkaar. Veel beter.

Zonde van m'n euro.

avatar van Phantasm

Phantasm

Vervelende film die me nergens kon boeien.