Night After Night (1932)

geregisseerd door Archie Mayo
met George Raft, Constance Cummings en Wynne Gibson

Tijdens de Amerikaanse drooglegging in de jaren 20 koopt de succesvolle ex-boxer Joe Anton een pand waar illegaal alcohol geschonken wordt. Joe leert daar de rijke Miss Jerry Healy uit Park Avenue kennen en wordt verliefd op haar. Jerry kent Joe's verleden niet en om op haar niveau te komen neemt Joe spraak- en gedragslessen bij de hooghartige douairière Miss Mabel Jellyman. Wat Joe niet weet, is dat Jerry alleen interesse heeft in het pand wat Joe nu bezit. Voor de economische recessie was dat pand namelijk familiebezit.