Invasion of the Pod People (2007)

Sciencefiction / Thriller

geregisseerd door Justin Jones
met Erica Roby, Jessica Bork en Sarah Lieving

Een vrouw merkt op een dag dat haar vrienden en collega's qua innerlijk allemaal erg zijn veranderd. Ze gedragen zich anders en praten ook anders. Het duurt niet lang voor de vrouw begint te geloven dat buitenaardse wezens de lichamen van haar vrienden en collega's hebben overgenomen. Ze wil nu alles op alles zetten om haar vrienden en collega's weer terug te krijgen.

oke deze cover ziet er al waardeloos uit

avatar van BlueJudaskiss
Microbudget van een beginnend Asylum, maar lang niet onaardig. Personages zijn best sympathiek en het verhaal wordt op een gegeven moment bijna spannend.