Bloodshed (2005)

Horror

geregisseerd door Jim McMahon
met Íce Mrozek, Shana Lee Klisanin en Christopher Childs

Sinds de tragische dood van hun ouders leven de broers Frank en Donnie diep teruggetrokken in de Amerikaanse bossen. Als een groep tieners de rust verstoort, komen de herinneringen aan hun gewelddadige kindheid terug naar boven. Wanneer Donnie door een van de tieners brutaal in elkaar geslagen wordt, grijpt Frank naar een bijl en verandert het voorheen zo rustige oord in een gruwelijk moordtoneel.

avatar van Boeikens
Een splatter zonder de verwachtte blood & gore die zo'n film zou moeten hebben. En als er iets gebeurt wordt het maar half in beeld gebracht. Het verhaal is zwak en de acteurs zijn echt derderangs.
Het einde van de film laat een groot vraagteken achter.

avatar van Noodless
Een splatter-movie beneden alle peil !
Weinig bloederige scènes die dan ook nog zwak in beeld worden gebracht.
Het verhaal is een zero en de acteurs spelen echt vreselijk.
2/10