Live Nude Girls (1995)

geregisseerd door Julianna Lavin
met Dana Delany, Kim Cattrall en Lora Zane

Georgina geeft een feestje voor haar vriendin Jamie, succesvol actrice, omdat haar vriend een vrijgezellenfeestje heeft. Jill, Jamie, Marcy, Rachel, and Georgina zijn al sinds hun jeugd goede vriendinnen, en gedurende de avond valt er heel wat te bespreken, zoals onzekerheden over het huwelijk en met relaties, lesbiennes, sex in het algemeen enzovoorts.

Redelijke film en af en toe best grappig
wordt goed geacteerd
Heel wat sexuele fantasieën van de dames worden in beeld gebracht
Kim Cattrall heeft al wat ervaring op dit gebied en is ook volop de bewonderen in lingerie

avatar van Mescaline
Deze film geprobeerd omdat ik toch wel mede door de trailer benieuwd geworden was.
Toch was ik nog wel bang dat het verhaal weer zo zoetsappig ging worden, maar dit viel gelukkig behoorlijk mee!
Vind de vrouwen stuk voor stuk erg goed acteren, en ze geven volgens mij ook een goed beeld over hoe vrouwen onder elkaar zijn. erg interessante kijk sowieso!
Film vloog voorbij en dat terwijl de hele film eigenlijk maar in 1 huis en 1 achtertuin is opgenomen, erg knap gedaan!
Doe het niet vaak bij films zoals deze, maar omdat hij me nog beter beviel dan ik vooraf had verwacht geef ik gewoon een wel verdiende 4 sterren!

avatar van otherfool
De inspirerende titel wordt verprutst door geklets, gezwam, gezever en wat dies meer zij van de vrouwtjes van dienst. Hoog zal wel gehalte. 1*.