Now You See It... (2005)

Familie / Mystery

geregisseerd door Duwayne Dunham
met Alyson Michalka, Johnny Pacar en Frank Langella

Allyson Miller is een jonge producent die meewerkt aan een nieuwe reality show die zoekt naar tovenaars. Ze vindt Danny Sinclair. Hij blijkt ook de grootste kanshebber te zijn om de show te winnen. Als ze ontdekt dat hij een echte tovenaar is, moet ze hem beschermen tegen de mensen die hem willen ontmaskeren.

avatar van matthijs_013
Morgen de Nederlandse televisiepremière op Net 5.

avatar van Minority_Check
het was heel kort
en er zat niet zoveel 'goochelen' in
en het einde was erg snel klaar (te snel)
maar het is wel een aardige film

Achmed
In tegen deel tot veel Disney films die op net 5 komen als Cheetah Girls en Twitches (deze 2de was gewoon echt heel slecht). Heb ik wel van deze film genoten

avatar van baspls
Erg matige tv-film over goochelen. Maar een geinige rol van Frank Langella (waar waarschijnlijk het volledige budget aan op is gegaan) en toch wel een plus voor de stop-motion ridders.