Garfield Gets Real (2007)

Animatie / Komedie

geregisseerd door Mark A.Z. Dippé en Kyung Ho Lee
met de stemmen van Frank Welker, Wally Wingert en Jason Marsden

Garfield raakt verveeld met zijn routinematige leven als stripheld. Hij ontsnapt van de pagina's naar de "echte wereld". Terwijl hij het leven van een gewone huiskat leidt, ontdekt Garfield dat zijn stripserie zal worden stopgezet als hij niet snel terugkeert. Maar nog nooit is een personage dat naar de echte wereld ontsnapte teruggekeerd, en een paar duistere figuren proberen Garfields terugkeer dan ook te verhinderen.

avatar van theworldismine
al in de eerste 5 minuten kwam ik niet meer bij van het lachen, wat een leuke film zeg

ze hadden beter de catroon garfield in de echte wereld kunnen stoppen
real life new york. bagger filmpje nu.

Destination schreef:
ze hadden beter de catroon garfield in de echte wereld kunnen stoppen
real life new york. bagger filmpje nu.

Voor welke leeftijd zal deze film bedoeld zijn!!!!!!!

avatar van hannes64
Geen haar beter als zijn voorganger.
De kleintjes zullen em heel mooi vinden.

avatar van TheJoker
Het leuke is nu dat alles er wél zoals in de strips uitziet. In de real-life film was het alleen Garfield die er zo uitzag, en voor een hond als Odi gebruiken ze dan zo'n echte hond... echt krom.

Maar ondanks dat het er in deze film goed uitziet, is de animatie zelf niet bepaald goed te noemen, valt er weinig te lachen in deze film en is het verhaal tenenkrommend en al tig keer eerder gedaan.

avatar van OlafK
Ik vond Garfield 1 heel leuk, 2 ook nog maar deze vind ik niet bijzonder. Grappen zijn nét niet en de animatie niet bijzonder mooi gedaan.

avatar van Nelusje
Helaas niets in vergelijking met de andere twee Garfield films. Het is minder leuk met computeranimatie en het verhaal gaat ook nergens over.

Deze moet je vooral niet zien als je ouder bent dan 12 jaar helaas.

0,5 *

avatar van film88888
Deze film is goed voor één maal te kijken.

De film heeft hier en daar zijn voordelen, en nadelen vind ik.

de film is in cartoon versie(strip versie) en dat had nog wel iets want idd odie is dan ook hier zoals de strips.

ok ik vond nu toch ook dat ze de film na de eerste helft in het echte leven konde zetten, maar ok het is voor de kinderen, maar tot zover ik weet hebben ook al veel kinderen de vorige Carfield films gezien dus ik heb iets van waarom deze dan niet na de eerste cartoon helft?

Maar idd de kleintjes gaan deze film super vinden, maar helaas er bestaan veel betere tekenfilms.

avatar van moko
onnozele en hele slechte film als ik een flop 10 kon maken stont hij op nr 1

avatar van maerk
Lelijk, geen humor, irritatie. Zelfs een kind vindt dit een slappe hap volgens mij. Er leek geen eind te komen aan die 70 minuten.

88Fabian
Af en toe wel grappig.

Maandag is de okselkut(Eigenlijk okselput maar ik verstond eerst dat eerste) van de week!

Het is de meest kinderlijke film die ik heb maar ik heb zo gelachen. Ik geef hem een 2.5 voor de humor

avatar van JerryL
Voor kinderen wellicht een kaskraker, voor 10+ is het zeker geen aanrader. Ook voor de animatie hoef je het niet te doen. Als we Monsters Inc., Shark Tale en Finding Nemo Lego noemen dan is deze film meer een soort Duplo. Het enige dat nog vermaakt zijn de grappen die soms wel aardig zijn en de achtergrond muziek welke erg vrolijk is. Al met al kom ik niet verder dan 1,5*

Deze film was echt slecht in vergelijking met de andere 2

Is dit de 7,- waard?

avatar van maerk
TheLionKingFan schreef:
Is dit de 7,- waard?

nee.

The-Batman
Op de een of andere manier,erg leuk.

avatar van TheLionKingFan
Er zat weinig humor in alleen ik heb toch genoten!
Een 3,5*.

avatar van lars-pixar
Had ik eerste moment niet verwacht dat er een deel 3 zou komen en dan nog in animatie stijl ook, verhaal is hartstikke goed de animatie zit er verzorgt uit.Grappen waren er nauwelijks maar af en toe een glimlach. 3,0*

avatar van 606
Leuk voor 1 maal kijk een kijk beurt.
best leuk gemaakt op zich en soms grappig ook wel.
Verhaal was redelijk goed.

2 sterren

avatar van huppelepup
Ik viel erbij in slaap binnen 10 minuten, de kleine meid van 9, die de eerste 2 Garfields heel leuk vond, hield het 10 minuten langer vol. Dit was een enorme domper voor haar.

JerryL schreef:

Shark Tale vergelijken met Monsters Inc. en Finding Nemo

avatar van JerryL
TheLionKingFan let je daar op? Noemde gewoon willekeurige animaties die zeer zeker wel te pruimen zijn. Ongeacht de onderlinge kwaliteitsverschillen :d

Net zo belachelijk als Stuart Little deel 4 (of was het nu 3?). Waarom opeens een complete tekenfilm. Belachelijk. Ook het niveau.