Christmas Child (2003)

geregisseerd door William Ewing
met William R. Moses, Steven Curtis Chapman en Megan Follows

Wanneer het bijna Kerstmis is, merkt Jack dat hij zich steeds minder betrokken voelt bij de feestdagen, zijn werk en vooral bij zijn vrouw. Zijn meest recente opdracht als journalist brengt hem naar Dallas, maar een raadselachtige foto voert hem naar het stadje Clearwater in Texas. Daar ontdekt hij een levensgrote, prachtige gebeeldhouwde kerststal. Wanneer hij zich begint te verdiepen in de mysterieuze geschiedenis van de kerststal en de beeldhouwer, ontrafelt hij verborgen geheimen uit zijn eigen verleden, verenigt hij zich met familieleden die hij nooit gekend heeft en keert hij terug naar de liefde die hem nooit verlaten had.

Goede rol van William R. Moses die de laatse tijd alleen maar de slechterik speelde, de film verraste me trouwens in positieve zin.

avatar van queenie
film viel best mee, leuk om een keer gezien te hebben. 3*

avatar van ella9084
ongelooflijk slechte film, kleine huis op de prairie-gehalte

avatar van Marvinleeaday
Prima feel-good film, bracht echt kerst in september.

avatar van simonfender
Hoog Hallmark en E.O. gehalte, maar wel te pruimen, prima om in de kerstsfeer te komen

avatar van dalma
Draak van een film. Hoort eerder bij zender eo (evangelische omroep). Wat de meerwaarde van de sheriff was, weet ik ook niet. Er zijn veel betere kerstfilms.