Every Girl Should Be Married (1948)

geregisseerd door Don Hartman
met Cary Grant, Franchot Tone en Diana Lynn

Ieder meisje zou getrouwd moeten zijn en zij zeker. Ze ontmoet een dokter die lief is voor kinderen, maar niet getrouwd is. Op vervelende wijze komt ze te weten dat hij kinderarts is, en ze besluit alles over hem uit te zoeken om hem te veroveren.

avatar van Floris22
Redelijk film, maar het hele verhaal wordt zo ongeloofwaardig gemaakt door het einde. 2.0*

Met dank aan Floris gekeken. Moet zeggen dat ik het best een aardig verhaal vond. Natuurlijk is het einde ongeloofwaardig, maar dat gebeurt vaker in films van die tijd dus ik heb me er niet aan gestoord.

Betsy Drake mag trouwens wel genoemd worden op deze site als één van de spelers aangezien ze nogal een belangrijke rol speelt; de tegenspeelster van Cary Grant namelijk.