• 8.352.688 stemmen

Every Girl Should Be Married (1948)

Komedie | 85 minuten

Genre: Komedie

Geregisseerd door: Don Hartman

Met onder meer: Cary Grant, Franchot Tone en Diana Lynn

• Google Play Bekijk via Google Play

Plot Every Girl Should Be Married

"He won't say "YES"! She won't take "NO"!"

Ieder meisje zou getrouwd moeten zijn en zij zeker. Ze ontmoet een dokter die lief is voor kinderen, maar niet getrouwd is. Op vervelende wijze komt ze te weten dat hij kinderarts is, en ze besluit alles over hem uit te zoeken om hem te veroveren.

image

Dr. Madison W. Brown

Roger Sanford

Julie Hudson

Anabel Sims

Mr. Spitzer

avatar van Floris22

Floris22

Redelijk film, maar het hele verhaal wordt zo ongeloofwaardig gemaakt door het einde. 2.0*

avatar van Sutherland

Sutherland

Met dank aan Floris gekeken. Moet zeggen dat ik het best een aardig verhaal vond. Natuurlijk is het einde ongeloofwaardig, maar dat gebeurt vaker in films van die tijd dus ik heb me er niet aan gestoord.

Betsy Drake mag trouwens wel genoemd worden op deze site als één van de spelers aangezien ze nogal een belangrijke rol speelt; de tegenspeelster van Cary Grant namelijk.