Christmas Caper (2007)

Verenigde Staten / Canada
Komedie / Familie

geregisseerd door David Winkler
met Shannen Doherty, Josh Hayden en Natasha Calis

Enkele dagen voor Kerstmis tracht Kate een diamantroof te plegen samen met haar partner Clive. Deze laat haar echter in de steek en Kate wordt gefilmd door de bewakingscamera. Al snel staat haar foto in alle kranten en Kate besluit te vluchten. Wanneer haar zus vraagt om op de kinderen te letten, laat Kate deze kans niet liggen. Het rustige, kleine dorpje lijkt de perfecte plaats om onder te duiken.

avatar van matthijs_013
De kerstsfeer is helaas afwezig en het plotje is nogal sentimenteel en onorigineel.

avatar van notorious_kim
Deze film is met Shannen Doherty, dus ik weet dan mijn beoordeling dan niet volledig objectief is, want ik vind haar absoluut de max! Het verhaal was maar middelmatig, de uitwerking even middelmatig. De cast ook (buiten Shannen dan ). Dus in feite is er niet zoveel aan deze film die echt goed is. Toch heb ik er van genoten, ik ga het nooit een goede film noemen, zeker niet. Maar ik denk voor fans van Shannen dat dit zeker een tof filmpje is om te bekijken.
Ze speelden deze film in de kerstperiode, en ik vind wel dat het kerstgebeuren in deze film vaak op de tweede plaats komt, misschien had daar nog meer ingezeten.

Leuke film rond de kerst, met een wat voor de hand liggende cliches, maar toch ook wel leuke momenten. Kijkt lekker weg, zonder al te veel erbij te hoeven na te denken.