• 8.669.508 stemmen

Documentaire / Sport | 92 minuten

Genre: Documentaire / Sport

Geregisseerd door: Mark Obenhaus

Met onder meer: Ingrid Backstrom, Anselme Baud en Bill Briggs

IMDb beoordeling: 7,2 (688)

• Claim tot 100 euro bonus bij Jacks.nl

• Wat kost gokken jou? Stop op tijd, 18+

Plot Steep

Documentaire die het extreem skiën, dat 35 jaar geleden ontstond, belicht. Vele waaghalzen passeren de revue, waaronder; Bill Briggs, Stefano De Benedetti, Eric Pehota, Glen Plake, Shane McConkey, Seth Morrison, Chris Davenport, Ingrid Backstrom en Andrew McLean. Zij tonen met ware doodsverachting de meest spectaculaire stunts.

logo tmdbimage

avatar van Zeddicus

Zeddicus

Check de trailer.... echt hele vette shit!!! Als iemand me kan vertellen wanneer hij in Nederland uit komt?

avatar van masterkil238

masterkil238

Wel aardig. Ik had meer beelden verwacht dan gepraat. Maar de beelden die er waren zijn dan ook echt prachtig! Ze vallen soms een beetje vaak in herhaling, dat is wel een minpuntje.