Revamped (2008)

Horror

geregisseerd door Jeff Rector
met Jeff Rector, Christa Campbell en Carel Struycken

De succesvolle zakenman Richard wordt gebeten door een mooie vampier en wordt hierdoor meegetrokken in de wereld van het bovennatuurlijke. Een militaristisch team van vampierjagers, S.T.A.K.E., komt Richard op het spoor. Richard ontdekt dat je als vampier ook je leven niet veilig bent.

goh wat lijkt me dit spannend zeg! jeetje...

BlueSword
klinkt wel als horror...die poster is ook wel eng.

avatar van greatest
Trailer ziet er gaar en goedkoop uit:D

greatest schreef:
Trailer ziet er gaar en goedkoop uit:D

En dat is hij ook, zelden een film als deze gezien, deed me denken aan die barslechte B films uit de jaren 70. Kortom, complete verspilling van je tijd.

avatar van mckiller
Net gezien, en ik ben al niet zo weg van vampier-films maar dit was echt bar slecht, niet normaal zeg!

Net gezien op prime à la carte echt een slechte film gelukkig was het gratis anders was het zonde van het geld.

avatar van adaveke
Dit is echt een ramp.
Het voelt aan en ziet er uit als goedkope porno, maar dan zonder de seks... brrr, wat een draak van een film

avatar van Noodless
Klungelige actiescènes, onnozele plotwendingen in een film waarbij vooral Sam J.Jones met opgeblazen kop ( alias Flash Gordon 1980) en de geslaagde dvd-hoes ( let op de V ) bij blijft. 3/10