• 8.611.118 stemmen

Horror | 90 minuten

Genre: Horror

Geregisseerd door: Jeff Rector

Met onder meer: Jeff Rector, Christa Campbell en Carel Struycken

IMDb beoordeling: 3,1 (686)

• Claim tot 100 euro bonus bij Jacks.nl

• Wat kost gokken jou? Stop op tijd, 18+

Plot Revamped

"Immortality Sucks"

De succesvolle zakenman Richard wordt gebeten door een mooie vampier en wordt hierdoor meegetrokken in de wereld van het bovennatuurlijke. Een militaristisch team van vampierjagers, S.T.A.K.E., komt Richard op het spoor. Richard ontdekt dat je als vampier ook je leven niet veilig bent.

avatar van kneuckeretto

kneuckeretto

goh wat lijkt me dit spannend zeg! jeetje...

avatar van BlueSword

BlueSword

klinkt wel als horror...die poster is ook wel eng.

avatar van greatest

greatest

Trailer ziet er gaar en goedkoop uit

avatar van gun28

gun28

greatest schreef:

Trailer ziet er gaar en goedkoop uit

En dat is hij ook, zelden een film als deze gezien, deed me denken aan die barslechte B films uit de jaren 70. Kortom, complete verspilling van je tijd.

avatar van mckiller

mckiller

Net gezien, en ik ben al niet zo weg van vampier-films maar dit was echt bar slecht, niet normaal zeg!

avatar van black_shadow

black_shadow

Net gezien op prime à la carte echt een slechte film gelukkig was het gratis anders was het zonde van het geld.

avatar van adaveke

adaveke

Dit is echt een ramp.

Het voelt aan en ziet er uit als goedkope porno, maar dan zonder de seks... brrr, wat een draak van een film

avatar van Noodless

Noodless

Klungelige actiescènes, onnozele plotwendingen in een film waarbij vooral Sam J.Jones met opgeblazen kop ( alias Flash Gordon 1980) en de geslaagde dvd-hoes ( let op de V ) bij blijft. 3/10

avatar van Shadowed

Shadowed

Brak.

Eerste kwartier van de film is nog best te doen. Ik ben er net als een aantal andere gebruikers op het internet ingestonken door de poster, die waarschijnlijk meer kwaliteit uitademt dan de film zelf. Film zelf maakte het namelijk al na enkele minuten duidelijk dat het niet veel om het lijf zou hebben.

Sterker nog, voor de soort film dat het is valt het nog iets verder onder de middelmaat, die al niet erg hoog ligt. Wat voor mij vaak een 2,0* is voor dit soort films is bij de algemene medegebruiker al een voldoende, dus dan neem ik aan dat mijn cijfer wat over de inhoudelijke kwaliteit van deze film als geheel zegt. Ik verwachtte geen grootse dingen, maar dit was nog wat minder dan ik had gedacht.

De personages zijn het enige dat er nog een beetje mee door kan, maar zijn eigenlijk ook al niet zo geweldig uitgewerkt. De beste personages sterven snel. Vond onze eigen Struycken al het beste personage spelen, maar hij krijgt weinig screentime. Het zegt overigens wel wat over de andere acteurs als Struycken er als het beste uitkomt. Het is dat er genoeg humor bij komt kijken om de personages te laten werken, anders was het compleet rampzalig geworden.

Het is de algemene luiheid van de film die het de das omdoet. De actiescenes en knokmomenten zijn werkelijk beschamend slecht. Vreselijk gemonteerd en in beeld gebracht. Zo zie je maar dat knippen in actiescenes best voordelig kan zijn, want als je een cast hebt die niks kan dan komt dit eruit als je het dus niet goed doet. In ieder geval behoorlijk ongemakkelijk, sloeg ook werkelijk volkomen nergens op.

Nee, dit was hem niet. Kwalitatief een rommeltje, die enkel door wat humor en personages nog draaiende wordt gehouden, maar niet veel. Het zag er werkelijk van alle kanten slecht uit, met een droevige finale als kers op de taart. Films als deze kunnen zelfs niet de fun in diens voordeel gebruiken, maar wie hou ik voor de gek, die was er na een minuut of 15 al niet meer.