My True Story (1951)

Misdaad / Drama

geregisseerd door Mickey Rooney
met Helen Walker, Willard Parker en Elisabeth Risdon

De juwelendievegge Ann Martin is onlangs vrijgelaten uit de gevangenis. Ann wordt gedwongen door een gangsterbende een baan aan te nemen bij de teruggetrokken levende oude vrouw Madame Rousseau. Madame Rousseau is eigenaresse van een mirreoliebedrijf. Deze olie is een onmisbaar ingrediënt voor de makers van het 'Temptation' parfum, dat hen al fabelachtige sommen geld heeft opgeleverd. Deze makers willen echter de gehele voorraad mirre opkopen, maar Madame Rousseau weigert te verkopen. De gangsterbende, onder leiding van George Trent en Ed Praskins, hebben hun diensten aangeboden aan de opkopers en ze dwingen Ann de locatie van de voorraad mirre te achterhalen.