• 8.298.464 stemmen

Komedie | 72 minuten

Genre: Komedie

Geregisseerd door: Tay Garnett

Met onder meer: Tyrone Power, Loretta Young en Don Ameche

IMDb beoordeling: 7,0 (659)

Plot Love Is News

Steve Layton is een 'journalist' die zijn geld verdient met het schrijven over de uitspattingen van de rijken. Zijn huidige prooi is Toni Gateson, dochter van een invloedrijk financier. Maar zij blijkt geen katje om zonder handschoenen aan te pakken en prompt kondigt ze als wraak in de pers haar verloving met Layton aan. De verbouwereerde Layton is nu zelf onderwerp van de roddelbladen en de twee laten geen moment onbenut om met modder naar elkaar te gooien.

imageimage

Lois Westcott

Mrs. Flaherty

avatar van Dutchfan

Dutchfan

Zeer geslaagde komedie met Tyrone Power & Loretta Young,die een fantastisch duo vormen.

Film die geen moment verveelt,de scene's in de gevangenis vond ik het leukst.

BBarbie

Films met Loretta Young vind ik doorgaans meer dan de moeite waard. Dat kan ik van deze film niet zeggen. Ik vind het een zwakke screwball comedy, waarin de humor veel te vet en te geforceerd wordt aangezet. Young en Power weten zich nog wel aardig van hun taak te kwijten, maar Ameche is in deze film een aanfluiting (niet voor de eerste keer trouwens).