Men in White (1934)

1 stem

geregisseerd door Richard Boleslawski
met Clark Gable, Myrna Loy en Jean Hersholt

George Ferguson is een dynamische, jonge student geneeskunde wiens toekomst er rooskleurig uit ziet. Hij studeert af bij een befaamd arts in Wenen, zijn mentor Dr. Höchberg, maar hij wordt ook in een sociaal prestigieus huwelijk gelokt met de rijke Laura Hudson. Laura vindt echter al snel dat George veel te veel met zijn werk bezig is en George begint bovendien een affaire met studentverpleegster Barbara Denham. Dan raakt Barbara ook nog eens zwanger.