Gag (2006)

Horror

geregisseerd door Scott W. Mckinlay
met Brian Kolodziej, Scott W. Mckinlay en Gerald Emerick

Twee professionele dieven breken binnen in een huis op zoek naar een brandkast, alleen om een man te ontdekken die zich in een verborgen kamer bevindt, vastgebonden op een vuile, gescheurde matras. Zij beslissen om hem te helpen, maar worden alleen maar betrapt door een geflipte moordenaar wiens folterpraktijken hen moet laten bedelen voor een snelle dood.

avatar van Boeikens
Nog een SAW-variant.
Lijkt me wel iets.

avatar van HALVE TAMME.
Ik ben nieuwsgierig gemaakt.

avatar van HALVE TAMME.
Lekker overslaan mensen.

avatar van lagaiske
zelden zo een slechte film gezien.Zo slecht dat het bij momenten gewoon grappig wordt!

Gewoon negeren deze film

avatar van Psolitsa
Overdreven amateuristisch, saai verhaal, zeer slecht camerawerk (vooral dat inzoomen was verschrikkelijk), suffe dialogen, slecht acteerwerk. Compleet niks aan

avatar van Phantasm
Deze film viel me nog mee, ze zijn er wel slechter, zat eigenlijk geen echt verhaal in.

avatar van DjFrankie
Voorspelbaar Saw aftreksel, voordeel van deze film, dat het allemaal niet zo geheimzinnig is, en meteen actie.
Meer niet.

toppertje....

avatar van mobistar
Gemaakt met een budget van 1000 euro zo lijkt .... onbegrijpelijk dat zo'n misbaksel de DVD-rekken haalt . Dit kan ik ook ... een paar vrienden erbij halen , een handycam en met z'n allen naar de kelder voor de opnames , kassa kassa

avatar van Boeikens
Op een paar kleine gore momentjes na niets goed aan.

Talentloze acteurs, sullige dialogen, slecht camerawerk, matige beeldkwaliteit, voorspelbaar, zonder enige spanning... kortom, prul.

avatar van Beertje45
ben het er ook mee eens, totale mislukte Saw afkooksel

avatar van duffs
niet slecht aardig geacteerd kan niet zeggen dat het veel op saw lijkt maar het is al wel veel vaker gedaan paar leuke onverwachte twists er in niet slecht ook niet heel goed 5 je

avatar van K. V.
Twee professionele dieven... het kwam toch eerder amateuristisch over, maar soit
Deze viel toch wel tegen. Het zag er niet alleen low budget uit, het was het ook, ook de cast was niet zo bijzonder.
Het verhaal was ook niet om naar huis te schrijven, gelukkig was de speelduur kort.
Laat deze maar passeren.