• 8.295.459 stemmen

The Double Garden (1970)

Sciencefiction / Horror | 94 minuten

Genre: Sciencefiction / Horror

Alternatieve titels: The Revenge of Dr. X / Venus Fly Trap / The Devil Garden / Body of the Prey

Oorsprong: Verenigde Staten / Japan

Geregisseerd door: Norman Earl Thomson

Met onder meer: James Craig en James Yagi

IMDb beoordeling: 2,8 (593)

Plot The Double Garden

"Half Man. Half Beast. On the Prowl!"

Een wetenschapper van NASA wordt met vakantie gestuurd omdat hij te veel verschijnselen van stress vertoont. Hij reist naar Japan, waar hij zijn hobby voor botanie wil beoefenen. Maar hij gaat al snel aan de slag met extreme experimenten, en creëert zo een vleesetende plant die van mensenvlees leeft.

Dr. Bragan

American at Airport

Gas Station Owner

avatar van Poisonthewell

Poisonthewell

Geschreven door Ed Wood. Helaas niet veel beter dan de films die hij zelf regisseerde. 1*

avatar van wendyvortex

wendyvortex

Scenario van Edward D. Wood Jr. dat om één of andere reden nog werd verfilmd, in een tijd lang voordat ie cult werd. De dialogen zijn top-Wood-niveau. Na een uur in de film zitten we nog steeds met een plantje dat in de vensterbank past, maar het laatste half uur krijgen we eindelijk te zien waar het onze overspannen NASA-geleerde om te doen was. Enige lachstuipen zullen toch echt opkomen als je deze twee meter grote Flipje from hell eindelijk te zien krijgt.
Absoluut bottom of the barrel alleen aan te bevelen aan liefhebbers van het slechtste van het slechtste.