Intellectual Property (2006)

Alternatieve titel: Dark Mind

Thriller / Drama

geregisseerd door Nicholas Peterson
met Christopher Masterson, Lyndsy Fonseca en Tom Everett

Paul is een optimistische uitvinder en is net klaar met zijn nieuwste uitvinding, The Cube. Maar Paul begint langzamerhand te vermoeden dat de Russen hem bespioneren en zijn uitvinding van hem willen stelen, dus doet hij zijn best om zijn uitvinding te beschermen. Na een ongeluk komt Paul plotseling in de publiciteit te staan en moet hij ervoor zorgen dat hij de realiteit niet uit het oog verliest. Maar dit is moeilijker dan hij dacht.

Het verbaast me dat deze film nog niet is bekritiseerd.

Ik heb hem al weer een behoorlijk tijdje geleden gezien.
Maar de film is me aardig bijgebleven.

Een spannend verhaal met goed acteerwerk zorgen ervoor dat dit verhaal op een goede wijze is verfilmd.

Deze film heeft tevens een verassing voor je in petto.

Ik denk dat je je gewoon moet laten verassen en deze moet zien.
Van mijn part, zeker een aanrader!

4.5 *