Entre dos Amores (1972)

Spanje / Mexico
Muziek / Komedie

geregisseerd door Luis Lucia
met Manolo Escobar, Irán Eory en Isabel Garcés

Voor Gabriel Crique, een beroemde naam in de wereld van de cinema en de zang, is het leven een rustig compromis geworden tussen droom en realiteit. Gabriel heeft wel een teleurstelling wat zijn gevoelens betreft: hij gaf zijn liefde aan een echtgenote die het niet verdiende. Maar toch heeft hij één troost van die liefde: zijn schattige dochter Maria die voor hem de enige adem is op weg naar het succes. Helaas krijgt Gabriel op een dag een zware slag, wanneer het meisje een ongeval heeft dat kon vermeden worden en daarbij om het leven komt.