• 8.231.914 stemmen

Alternatieve titel: Being from Another Planet

Geregisseerd door: Tom Kennedy

Met onder meer: Ben Murphy, Nina Axelrod en Kevin Brophy

Over Time Walker

"For eons they traveled the galaxies. For centuries one was trapped in a Pharaoh's tomb. Now he is free."

Een drie duizend jaar oude sarcofaag wordt onderzocht op een Californische universiteit. Wanneer deze geopend wordt blijkt er iets raars te gebeuren: de mummy heeft een vieze groene substantie, die bij het aanraken menselijk vlees doet wegsmelten. De chaos wordt compleet als een student vijf kristallen uit de sarcofaag stiekem meeneemt en over de campus verspreidt. De mummy ontwaakt en jaagt vele andere studenten schrik aan tijdens zijn zoektocht naar de vijf kristallen.

image

Dr. Ken Melrose

Linda Flores

avatar van Vinokourov

Vinokourov

Tom Servo vond dit de slechtste film die hij ooit had gezien (samen met een andere film: de Folterkamer van Fu-Manchu), maar ik vond het nog wel meevallen. Het is gewoonweg onzinnige jaren '80-troep, dat wel. 1,5*

avatar van otherfool

otherfool

Sterker, dit was de beste MST3K film (samen met Stranded in Space) die ik tot nu toe zag! Aardige verwikkelingen en dat het er allemaal wat suffig uitziet, ach wat doet het er toe. Vooral een vrij vlotte film, geen seconde verveeld, en me eigenlijk gewoon vermaakt...

3,5*!

avatar van Halcyon

Halcyon

Het had zomaar een aflevering van The X-Files kunnen zijn...

Verhaaltje is nog goed te doen, al moet je wel een fan zijn van bizarre scifi-vertelsels. Uitvoering is ondermaats, maar geheel volgens de verwachtingen.