ad
  • 8.176.634 stemmen

Wiener Dog Nationals (2013)

Komedie / Familie | 82 minuten

Genre: Komedie / Familie

Alternatieve titel: Hot Dog Derby

Geregisseerd door: Kevan Peterson

Met onder meer: Jason London, Julian Feder en Alicia Witt

IMDb beoordeling: 5,8 (340)

Over Wiener Dog Nationals

"One nation, one race, one wiener."

De jonge Danny en zijn familie adopteren een teckel uit het asiel. Tegen alle verwachtingen in weet het hondje Shelly zich te plaatsen voor een voorronde van de Wiener Dog Nationals-race, een race speciaal voor teckels. Ze proberen met alle macht door te gaan naar de volgende ronde, maar ondervinden hevige concurrentie van de regerende kampioen Princess en haar eigenares mevrouw Merryweather. Als ze ontdekken dat Merryweather vals speelt, krijgen ze hulp van Melanie, één van de juryleden van de race.

image

avatar van Aapje81

Aapje81

• 1903 berichten

Laat ik allereerst zeggen dat ik enorme Teckel liefhebber ben en vol goede moed hiervoor ging zitten. Maar helaas . De poster is verreweg het beste wat deze film te bieden. Zelfs mijn vertederend lievelingsdier kan hier weinig aan veranderen.

Absoluut dieptepunt zijn die twee uiterst vervelende kinderen die om de een of andere reden voortdurend door het beeld mogen huppelen. Er is werkelijk niets zo irritant als kinderen die absoluut niet kunnen acteren. Wat een monsters waren dit en dan helaas niet in de goede zin van het woord.

Ik zag dat hier ook nog een vervolg op is gemaakt. Ik hoop oprecht dat de Teckels dan nieuwe baasjes krijgen.

Onthutsend slechte film. Zelfs voor kinderen.