The Devil's Daughter (1973)

Horror

geregisseerd door Jeannot Szwarc
met Shelley Winters, Belinda Montgomery en Jonathan Frid

Bij de geboorte van haar dochter verkoopt een vrouw haar ziel aan de duivel. Vele jaren later, na de dood van die vrouw, keert de dochter terug naar haar geboortestad voor de begrafenis van haar moeder. Ze ontmoet een oude vrouw, die haar voorstelt om bij haar te komen wonen. Wat het meisje niet weet is dat zij lid is van een satanische cultus.

avatar van Mac Hammer Fan
Sfeervolle TV-film uitgebracht op DVD in de States door Wild Eye Releasing. http://www.dvddrive-in.com/reviews/a-d/devilsdaughtercrawlspace7372.htm

avatar van perceived
Inderdaad een sfeervol TV filmpje met een niet al te lange speelduur. Voorspelbaar is het allemaal wel, maar vervelen deed het geen moment. 6/10*

avatar van alexspyforever
De voorgaande users spreken van een sfeervol TV-filmpje en daar ben ik het mee eens. Eigenlijk jammer dat het een klein budget was, want hier had nog wel wat meer mee kunnen gedaan worden zoals het in beeld brengen van de nachtmerries van Diane en sommige gebeurtenissen die off screen gebeurden had ik graag echt gezien. Het is wel voorspelbaar maar nooit saai ook dankzij de korte speelduur. Het tempo had misschien toch iets lager gemogen.