The Brass Bottle (1964)

Komedie / Fantasy

geregisseerd door Harry Keller
met Tony Randall, Barbara Eden en Burl Ives

Fakrash is een geest die uit een lamp komt om zijn meester Harold Ventimore te dienen. In plaats van hem te dienen gebeurt echter het tegenovergestelde; de geest zorgt er namelijk voor dat Harold z'n problemen alleen maar groter worden.

avatar van Mescaline
Mescaline (moderator)
Een hoop onzin maar wel erg vermakelijk! Sowieso weet Tony Randall zijn (komische) rollen leuk in te vullen en er een leuke feel-good vibe aan mee te geven! 1 van mijn favorieten deze man.
Hello Down There (1969) Vond ik nog net een tikkeltje leuker, maar deze film is ook een aangenaam en tevens sfeervol tussendoortje.

Kamala Devi was trouwens ook echt wauw!

avatar van Brix
Mescaline schreef:

Kamala Devi was trouwens ook echt wauw!

Zeker weten!
Barbara Eden trouwens ook, maar die kwam een jaar later pas echt goed uit de verf, of beter de fles, als de sexy Jeannie in de giga-populaire TV serie I Dream of Jeannie.
Die zou 5 jaar lang wereldwijd hoge kijkcijfers scoren, en nog eens tijdens de herhalingen.
Daarin speelde ze ongeveer dezelfde rol die Kamala Devi hier vertolkt.

avatar van Mescaline
Mescaline (moderator)
Brix schreef:
In de giga-populaire TV serie I Dream of Jeannie.
Moet ik nog steeds eens zien lijkt me wel een zeer vermakelijke serie.