Délice Paloma (2007)

Frankrijk / Algerije

geregisseerd door Nadir Moknèche
met Biyouna, Nadia Kaci en Aylin Prandi

Of je nu in Algerije een bouwvergunning nodig hebt of gewoon een schouder om op uit te huilen, neem dan contact op met de de weldoenster Madame Aldjeria, zij heeft namelijk overal het antwoord op. Als het aankomt op overleven in Algerije, is niets te gek of moeilijk voor Madame Aldjeria. Tevens leert ze mooie jongedames haar vak, en in het bijzonder is ze gecharmeerd van Paloma, die op haar beurt haar zinnen heeft gezet op Rayid, Madame Aldjeria's zoon. De koop van de Thermen van Caracalla, die de toekomst van Madame Aldjeria en haar clan moet waarborgen, blijkt echter toch een onmogelijke opdracht te zijn.