Hidden Secrets (2006)

Komedie / Drama

geregisseerd door Carey Scott
met John Schneider, David A.R. White en Tracy Melchior

Chris Hayden ondertekent zijn afscheidsbrief en zet vervolgens een geweer tegen zijn slaap... Twee dagen later zien negen vrienden elkaar na lange tijd weer op zijn begrafenis. Herinneringen worden opgehaald en relaties aangehaald, maar al snel nemen de onderlinge spanningen toe wanneer ook hun diepste geheimen worden blootgelegd. Jeremy raakt weer in de ban van zijn oude vlam, Sherry, en dat is helemaal niet naar de zin van Rachel, zijn kersverse verloofde. Zij eist dat Jeremy zijn gevoelens voor Sherry voor eens en altijd opbergt. Ondertussen wordt ieders geloof op de proef gesteld wanneer de meningen over wereldvisie, levensstijl en persoonlijke passies botsen.

avatar van henkula
Net GTST maar dan in een vroom jasje.

avatar van matthijs_013
Een ongelofelijk saaie film met een groep slechte en oninteressante acteurs.

avatar van wal
wal
Een complete misser. Prullenbak niveau!

Of je moet van films houden die constant met de bijbel zwaaien en waarin zelfs de boodschap verweven zit dat homosexualiteit onderdrukt of afgeleerd zou moeten worden!

avatar van Boenga
Komedie ?
Neen, tenzij het hele opzet één grote grap is. Maar zelfs dan komt er geen (glim)lach op m'n gezicht.

Drama ?
Jeremy/Rachel/Sherry is zo'n flinterdun, goedkoop verhaaltje, zonder enige diepgang, dat ik daar geen drama in kan terugvinden.

Wat is het dan wel ?
Gezien de meningen en standpunten die je hier via dialogen als kijker in je strot geduwd krijgt, kan er niks anders van maken dan een promofilmpje voor het Christendom. Voilà, een promofilmpje dus.

DRAMAtisch slecht en respectloos - op het randje van mensonterend.