• 8.252.026 stemmen

Genre: Horror

Geregisseerd door: Rolfe Kanefsky

Met onder meer: Blythe Metz

Plot Nightmare Man

Ellen Morris gelooft dat er iets of iemand achter haar aan zit, maar haar man denkt dat Ellen gewoon gestoord is.Onderweg naar een instituut krijgen Ellen en haar man autopech en worden ze plotseling aangevallen door The Nightmare Man. Ellen weet te ontsnappen en komt terecht in de bossen bij een oud huisje, waar twee jonge stellen vakantie vieren. Het lijkt erop dat iedereen in groot gevaar is. Of is Ellen echt gek aan het worden?

avatar van Zuzuu

Zuzuu

avatar van Ralf81

Ralf81

Cliché's, cliché's en nog eens cliché's, maar wel een verrassende ontknoping en zeker wel een vermakelijke film!

avatar van EenFilmPerDag

EenFilmPerDag

Trailer: http://www.rolfekanefsky.com/nightmaremanmovie/

Maakt dat ik hem toch maar niet ga zien eigenlijk.

Andere poster is wel erg gaaf:

avatar van Sparkle

Sparkle

Dit is nog slechter dan de gemiddelde horror uit de B-films van de jaren '80. Acteertalent nul, scenario nul, decor nul, alles nul eigenlijk - een half punt dan omdat ze nog de moed hadden hun naam te vermelden in de aftiteling.

avatar van Manu

Manu

0.5 voor de film + 1.0 voor de tieten van Blythe Metz = 1.5

avatar van Spider

Spider

Met liefde voor de horrorfilm gemaakt. De makers gebruiken bijna elke horrorgenre in deze film (slasher, spookhuis, exorcisme, teenage bashing, boogeyman) en bakken er een mooi taartje van.

Film is niet goed maar ook niet echt slecht. Net als de andere films uit de serie 8 films to die for.

avatar van Snitz129

Snitz129

Ik vond het toch wel een aardige film, natuurlijk geen hoogstaande film maar hij kon mij goed boeien. 3*

avatar van Defective

Defective

• 2077 stemmen

Een nachtmerrie van een film! Maar dan in negatieve zin! 0.5*

avatar van Boeikens

Boeikens

Zwak.

saai verhaal, slechte acteurs, slechte special effects, eentonige locatie, redelijk donker. De vrouwen vielen wel best mee

avatar van magaal

magaal

klinkt al kut .

avatar van AmazingPP

AmazingPP

magaal schreef:

klinkt al kut .

Sprak hij teder in blokletters...

avatar van AmazingPP

AmazingPP

Maar hij is inderdaad nogal eh... vagina. 1*

avatar van TragieStar.*

TragieStar.*

Wat een erge film.

Zooo slecht geacteerd en dan die geluiden tussendoor.

Ik werd er knetter gek van.

Maar toch leuk voor 1 keer!!

Het verhaal was ook heel bagger.

Snap er nog steeds niks van maarja???

1,5 *

avatar van HeatWave

HeatWave

Spider schreef:

Ik kan het niet beter verwoorden, en deze film bevat ook nog eens een hoop humor.

Inderdaad op filmtechnisch gebied erg slecht maar wel zeer vermakelijk.

avatar van DjFrankie

DjFrankie

Ik heb toch al heel wat horror films gezien maar dez is absoluut slecht. Ik kan nauwlijks iets positeifs hierover berichten, misschien de manier waarop sommige vermoord worden, maar het verhaal, acteurs, tekst het is zo amateuristisch. Normaliter vind ik de serie 8 films to die voor erg leuk, maar deze dus niet.

Ik geef geen 0,5 omdat ik die films niet af zou kijken en dan ook geen warde oordeel geef, maar deze heb ik wel uitgekeken en een dikke 1 ster. Met recht de slechtste film die ik de afgelopen jaren gezien heb, Death Tunnel (2005) is hier een toppertje bij.

avatar van sander.h

sander.h

Death Tunnel is inderdaad een kwelling, maar deze viel me erg mee.Geen hoogvlieger natuurlijk, maar ik heb me eigenlijk best vermaakt.

Alleen die gast die Bill speelt moesten ze verbieden ooit nog in een film mee te spelen, want de goede man kan er helemaal niets van. De overige rollen vond ik niet eens slecht.

Knullig is natuurlijk wel dat de scenarioschrijver sommige acteurs dingen hardop laten zeggen die je in het echte leven alleen zou denken, bijvoorbeeld GOH WAAR BLIJFT BILL NOU, HIJ HAD TOCH AL TERUG MOETEN ZIJN? NOU JA, DAN WACHT IK NOG MAAR EVEN.

Qua verhaal vond ik het eigenlijk wel okee totdat de ontknoping aanbrak, die vond ik beduidend minder. Een vijfeneenhalf.

Al met al een redelijke film in het B- (of C-) horror segment.

avatar van jippie2010

jippie2010

Raiting als gewone film: 0,5

Raiting als B-film: 2,5

gemiddeld: 1,5

Je moet er van houden... op 1 na allemaal slechte acteurs, geen orginele dingen.

Ik heb slechter gezien, maar is geen aanrader.

avatar van joolstein

joolstein

Goede vermakelijke B-film!! Verwacht geen al te hoog niveau film. Maar er zijn genoeg films die een heel stuk slechter presteren. Dan gaat mijn voorkeur toch naar een film als deze die met liefde voor het genre is gemaakt! Stop dus alle genre`s in de blender en doe er een snufje liefde bij en dan moet je zoiets als dit krijgen! Ik was vooral weg van Tiffany Shepis , ze speelt overtuigend en was ook nog eens een lekkere verschijning. Tja, ze was dan ook al in meer dan 100 filmpjes te zien. Ik heb echt van de film genoten!