Darkplace (2007)

Horror / Thriller

geregisseerd door Philip Adrian Booth
met Matthew McGrory, Irwin Keyes en Timothy Lee DePriest

Hort Willows is een hillbilly die, samen met een gestoorde priester, een klein stadje terroriseert. Samen sluiten ze diverse mensen op in een antieke kist, onder het mom van een reinigingsritueel genaamd "dark cleansing", om zo de "gevangenen" hun demonen onder ogen te laten zien. Maar wanneer ze een tien jarig jongetje opsluiten, worden zijn diepste angsten omgezet in een inferno van onverbiddelijk kwaad.

avatar van subder
Ga m vanavond kijken ben benieuwd .
Wel na de smaakpolitie.

avatar van fritsy
was nie wat.

avatar van Bozkurt
Wow het is maar dat ik niet lager als een half ster ken geven, echt slecht geacteerd en absoluut geen moment spanning in de film. Het is zeker geen aanrader zonde van je tijd!!!

avatar van Vascago
Plot klinkt best leuk, maar als ik die poster zo zie krijg ik al de bibbers. Wat een verschrikkelijk lelijke poster !