The Affair (2004)

geregisseerd door Carl Colpaert
met Kelsey Oldershaw, Andy Mackenzie en Horacio Le Don

Jean is een huisvrouw die zich stierlijk verveelt, levend in een modern-design huis met haar man Paul, een succesvol architect. Paul is zo bezeten van zijn werk, dat hij zijn sociale verplichtingen als echtgenoot compleet verwaarloost. Door een traumatische ervaring in haar kindertijd, is Jean op zoek naar liefde, passie en avontuur. Iets wat ze niet meer kan vinden thuis. In de plaatselijke dansclub ontmoet ze Viggo, een losbol, met wie ze een passionele affaire begint. Jean kan echter niet kiezen tussen de twee relaties.