The Starter Wife (2007)

Komedie / Drama
276 minuten (miniserie, 6 delen)

geregisseerd door Jon Avnet
met Debra Messing, Joe Mantegna en Judy Davis

Wanneer Molly Kagen (Debra Messing), een beeldschone, slimme en gevatte 'desperate housewife' in Hollywood, door haar echtgenoot en mediamagnaat Kenny in de steek gelaten wordt, moet ze haar leven van nul heropbouwen. Opeens is ze niet meer 'de vrouw van' maar wordt ze gezien als een 'beginneling' die niet meer tot de elite behoort waar ze eens een zo graag geziene gast was. Plots beseft ze dat ze haar leven en zichzelf opnieuw moet uitvinden.

Heb het eerste deel al gezien. Ben benieuwd naar de andere delen. Komt dit ooit nog in Nederland?

avatar van matthijs_013
Eerste twee afleveringen werden net uitgezonden op RTL8. Ik vond het erg traag, alle plots heb ik al ergens anders gezien, het was niet komisch en bovenal meer iets voor de huisvrouwen.