Love Thy Neighbor (2006)

Canada
Thriller

geregisseerd door Paul Schneider (I)
met Alexandra Paul, Shannon Lawson en Gary Hudson

Laura Benson staat op het punt van instorten, omdat zIj wordt geteisterd door flashbacks van een gewelddadige inbraak. Om tot rust te komen besluit zij met haar man en dochter om te gaan verhuizen naar een ander huis, maar helaas lijkt zij het noodlot niet te kunnen ontwijken.

Na een inleiding van 10 minuten die veelbelovend is, zakt het geheel naar een bedenkelijk niveau. Voorspelbare situaties volgen elkaar op om te eindigen in een onthutsend zwak plot.
Truttigheid = troef.

avatar van valerio2003
niet echt een goeie film,hij is in ieder geval niet spannend voor een thriller

avatar van Die Hard,Willis
Het geheel zakt na het begin helemaal in en van de film blijft niet veel meer over.