Carnival Rock (1957)

1 stem

Drama / Romantiek

geregisseerd door Roger Corman
met Susan Cabot, Brian G. Hutton en David J. Stewart

Christopher 'Christy' Cristakos, eigenaar van een nachtclub, is verliefd op zangeres Natalie Cook, die op haar beurt verkikkerd is op gokker Stanley, die de club wil overnemen. Wanneer de club is verkocht, beraamt Christopher een plan om de club te vernietigen en om Natalie weg te houden van Stanley.

Dick2008
Lijkt een beetje op Rock all night ook van Corman. Acteerwerk is maar matig, en de muziek grotendeels ook. Simpel verhaal, dat wat in de plotomschrijving staat, dat is het. En verder wat matige Rock and Roll-nummers. Susan Cabot zingt twee ballads. En The Platters treden ook op met Remember when. Niet zo geweldig, maar vanwege de muziek toch nog te doen. 3.0