Karger (2007)

Duitsland

geregisseerd door Elke Hauck
met Jens Klemig, Marion Kuhnt en Anja Dietrich

De middendertiger Karger is staalarbeider in een stadje in Sachsen. Hij is net gescheiden van Sabine, maar toch heeft Karger de hoop weer samen een familie te worden met haar en zijn dochtertje Clara. Sabine echter moet daar niets van weten. Doordat het bedrijf waarvoor Karger werkt fuseert, verliest hij zijn baan. Nieuwe banen liggen niet voor het oprapen. Gelukkig krijgt Karger al snel een relatie met Ulrike, die hij meerdere keren heeft ontmoet in de stamkroeg. De oplossing voor alle leed; maar dit nieuwe leven lijkt ook geen goede afloop te kennen.