The Deal (2007)

Spanje
Actie / Thriller

geregisseerd door Bryan Goeres
met Penelope Ann Miller, Henry Thomas en Dean Stockwell

Laura (Penelope Ann Miller) verliest tijdens haar verblijf in Spanje door een tragische brand haar hele gezin. Terwijl ze bezig is om haar terugkeer naar de Verenigde Staten voor te bereiden, krijgt ze via een medewerker van de Amerikaanse ambassade (Henry Thomas) het bewijs geleverd, dat die brand helemaal geen ongeluk was. Laura besluit te blijven, en de waarheid achter de dood van haar gezin te achterhalen. Deze beslissing brengt al snel haar eigen leven in gevaar. Ze raakt betrokken bij moord, gestolen diamanten, allerlei pogingen om de zaak in de doofpot te stoppen, en de Columbiaanse maffia.

zeer goede film. vraag me af wanneer die in nl de bios komt. 4.5

avatar van zowizo
el padrino schreef:
zeer goede film. vraag me af wanneer die in nl de bios komt. 4.5

pfft...op grond waarvan ?

avatar van De Nederlander
ik vond hem zeker niet onaardig. het mooiste stuk was wel het einde vond ik zelf. alleen het acteer werk was echt slecht.

elvin1
het was alemaal wel ingewikkeld.

avatar van flyer
Niet slecht maar ook geen hoogvlieger. Zien en dan ja vergeten denk ik

avatar van danny61
Redelijke film,gewoon een meeloop film,de spanning was bij momenten goed,het einde zoals alle films,spijtig van de flachbacks die vond ik teveel.

Ik geef 3 op 5

Goede film met een goed verhaal.
Heb me wel vermaakt met deze film, hoewel het geen hoogvlieger is.