Springtime in the Rockies (1937)

Western

geregisseerd door Joseph Kane
met Gene Autry, Smiley Burnette en Polly Rowles

Sandra en haar vriendinnen komen, samen met een kudde schapen, uit het Oosten om zich te vestigen op een ranch die ze geërfd heeft. Gene de voorman van de ranch misleidt, onder druk van de lokale veehouders, Sandra en stuurt haar door naar een veel kleinere vervallen ranch in de hoop dat ze het gebied verlaat.

de eerste 20 minuten zijn vreselijk cliché, maar de rest van de film is zo goed, dathet het voorafgaande tenietdoet en een geweldige indruk achterlaat! top!

avatar van Grindhouse62
Ik als liefhebber van good old Hollywood films heb genoten van deze film. Heb deze film opgezet ivm de lengte. Het zijn gewoon makke films, maar als film liefhebber moet je deze gewoon zien. Er zijn zoveel western films en series die nooit op op de duitse en nederlandse tv zijn geweest en waarvan ik nu plenty in mijn bezit heb en helderop van geniet. Vanavond was dit dus 1 van Gene Autry.